حمله مسلحانه به مأموران ناجا در ایلام / ۲ مأمور به شهادت رسیدند

سیاسی/ دفاعی 603aa2531bc4c_603aa2531bc5c دو مأمور مستقر در پل گاومیشان شهرستان دره شهر استان ایلام بر اثر تیراندازی یک فرد ناشناس به شهادت رسیدند.

طبق اعلام نیروی انتظامی استان ایلام در تیراندازی یک فرد ناشناس به مأموران مستقر در پل گاومیشان دره‌شهر یک نفر شهید و یک نفر زخمی شد.

در این حادثه سرباز "محمدمهدی دریکوند" به فیض عظیم شهادت نائل و ستوان‌یکم روح‌الله باصره نیز زخمی و جهت مداوا به مراکز درمانی انتقال یافت که وی نیز به شهادت رسید.

پل گاومیشان حد فاصل بین دو استان ایلام و لرستان است که در شهرستان دره شهر در ۱۳۰ کیلومتری مرکز استان ایلام واقع شده است و تلاش عوامل انتظامی و اطلاعاتی برای شناسایی هویت تیرانداز این حادثه در حال انجام است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

دستمزد کارگران را هم مثل کارمندان متناسب سازی کنیم

ی فوریه 28 , 2021
یک کارشناس حوزه کار همسان سازی حقوق کارمندان و بازنشستگان را یک اقدام بزرگ از سوی دولت دانست که به شرط همت و تامین اعتبار در مورد دستمزد کارگران هم قابل انجام است. حمید حاج اسماعیلی درباره راهکارهای جبران عقب ماندگی مزدی کارگران، اظهار کرد: شخصا قبول ندارم که نمی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000