تشکیل کمیته حقیقت‌‌یاب مجلس برای حادثه سراوان

سیاسی/ مجلس 603a85e392cb4_2021-02-27_21-18 نماینده مردم چابهار با اشاره به ضرورت حل مشکلات مرزنشینان گفت: معاندین و فرصت‌طلبان باید بدانند که نمی‌توانند خدشه ای به پیوند ناگسستنی مرزنشینان با انقلاب اسلامی وارد کنند.

معین الدین سعیدی در جریان جلسه علنی نوبت دوم امروز ( شنبه) مجلس در تذکری بیان کرد: هفته تلخی بر مردم سیستان و بلوچستان گذشت. اما از مردم انتظار می رود تمایز خود را با معاندین خارجی نشان دهند. مرزنشینان عزیز سختی ها و مشکلات زیادی را تحمل می کنند. ان شاءالله پایتخت نشینان نیز صدای آنان را بشنوند.

وی در ادامه اظهار کرد: اما معاندین و فرصت طلبان باید بدانند که نمی توانند خدشه ای به پیوند ناگسستنی مرزنشینان با انقلاب اسلامی وارد کنند. با تدبیر مجلس کمیته حقیقت یاب در منطقه حضور خواهد یافت و ریشه یابی خواهد کرد.

نماینده مردم چابهار تصریح کرد: ما تمام تلاش خود را برای حل مشکلات مرزنشینان خواهیم کرد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

نامه معذرت‌خواهی ژوله برای تلویزیون به بهانه پخش سریال جدیدش

ش فوریه 27 , 2021
امیرمهدی ژوله پس از مدت ها دوری از تلویزیون، با بازی در سریال «چوب خط» شبکه سه، به تلویریون بازمی گردد. این سریال که در سکوت خبری ساخته شد قبل از نوروز روی آنتن خواهد رفت. به گزارش خبر فوری، پس از انتشار خبری از تولید و پخش سریال «چوب […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000