به زودی روند پرداخت بدهی عراق به ایران آغاز می‌شود

سیاسی/ بین الملل 603a169b3fac0_2021-02-27_13-23 وزیر خارجه عراق که به تهران سفر کرده با علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار فواد حسین با ارائه گزارشی از تحولات سیاسی و امنیتی اخیر در عراق اظهار داشت: امنیت و ثبات زیر ساخت توسعه اقتصادی و رفاه است و برای کشوری چون عراق که سالها درگیر مبارزه با تروریسم و ناامنی بوده برقراری امنیت اولین اولویت محسوب می شود.
وی با اشاره به توافقات انجام شده میان مسئولین دو کشور برای تادیه بدهی عراق به ایران که به دلیل تحریم‌های خارجی به تعویق افتاده اظهار داشت: با تلاش مستمر حوزه های مالی و بانکی و دستگاه‌های اقتصادی ایران و عراق برخی از موانع مهم برداشته شده و بزودی بر اساس مدل مورد توافق دو کشور روند پرداخت بدهی‌ها آغاز می‌شود.

فواد حسین، وزیر خارجه عراق امروز شنبه در راس هیاتی وارد تهران شد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

وزیر امور خارجه کانادا الحاق کریمه به روسیه را محکوم کرد

ش فوریه 27 , 2021
سیاسی/ بین الملل وزیر امور خارجه کانادا طی بیانیه‌ای، حمله روسیه و الحاق کریمه به این کشور را محکوم کرد. "مارک گارنو" در بیانیه‌ای گفت: همزمان با گرامیداشت روز مقاومت اوکراین در برابر اشغال جمهوری خودمختار کریمه و شهر "سواستوپول"، کانادا بار دیگر محکومیت صریح خود را درباره حمله غیرقانونی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000