وزیر امور خارجه کانادا الحاق کریمه به روسیه را محکوم کرد

سیاسی/ بین الملل 603a114f1c171_603a114f1c174 وزیر امور خارجه کانادا طی بیانیه‌ای، حمله روسیه و الحاق کریمه به این کشور را محکوم کرد.

"مارک گارنو" در بیانیه‌ای گفت: همزمان با گرامیداشت روز مقاومت اوکراین در برابر اشغال جمهوری خودمختار کریمه و شهر "سواستوپول"، کانادا بار دیگر محکومیت صریح خود را درباره حمله غیرقانونی روسیه و الحاق کریمه ابراز می‌دارد.

گارنو همچنین گفت کانادا تا زمانی که مسکو "به حاکمیت اوکراین، تمامیت سرزمینی و قانون بین‌المللی احترام نگذارد"، به فشار آوردن به روسیه ادامه خواهد داد.

در مارس ۲۰۱۴ پس از حمایت حدود ۹۷ درصدی در رفراندومی برای الحاق کریمه، این جمهوری خودمختار بار دیگر به روسیه پیوست. اکثریت کشورهای غربی و اوکراین، از پذیرش نتایج رفراندوم امتناع می‌کنند و علیه روسیه تحریم‌هایی وضع کرده‌اند.

مسکو مکرراً گفته است شهروندان کریمه از طریق روش‌های دموکراتیک خواستار الحاق مجدد به روسیه بوده‌اند و اضافه کرده است رفراندوم مربوط به الحاق، در تطابق با قانون و عزم بین‌المللی انجام شده و باید به حقوق شهروندان کریمه احترام گذاشته شود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

نبود مشتری برای خودروهای میلیاردی

ش فوریه 27 , 2021
رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو گفت: برای خودروهایی که قیمت آنها کمتر از 700 یا 800 میلیون تومان است، مشتری مراجعه می‌کند اما برای خودروهای بالای یک میلیارد تومان خریدار بسیار کم است. سعید موتمنی در مورد وضعیت بازار خودرو اظهار کرد: بازار خودرو آرام است و طی هفته‌های گذشته تغییری […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000