افزایش تدریجی دمای هوا در کشور/ بارش پراکنده در برخی نقاط

6039efd24223e_6039efd242240

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از افزایش تدریجی دمای هوا در کشور تا اواسط هفته و بارش پراکنده برف و باران در برخی نقاط خبر داد.

صادق ضیاییان با اشاره به اینکه بر اساس خروجی آخرین مدل‌های هواشناسی طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق کشور جوی آرام حاکم خواهد بود، اظهار کرد: البته در کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری بارش پراکنده برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: طی فردا (۱۰ اسفند) بارش پراکنده در کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، لرستان و ایلام ادامه دارد و طی روز دوشنبه (۱۱ اسفند) در برخی مناطق گیلان، اردبیل، لرستان، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، یزد و شمال استان‌های کرمان و فارس بارش پراکنده رخ می‌دهد.

به گفته ضیاییان طی روز سه‌شنبه (۱۲ اسفند) برخی نقاط شمال غرب، سواحل غربی دریای خزر، برخی نقاط در ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و غربی، شمال و شمال شرق کشور تحت تأثیر موج تراز میانی جو بارش پراکنده خواهند داشت.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه طی روز چهارشنبه (۱۳ اسفند) در این نقاط بارش خفیف رخ می‌دهد، اظهارکرد: از امروز(۹ اسفند) تا اواسط هفته شاهد روند تدریجی افزایش دما در بیشتر مناطق کشور خواهیم بود. امروز همچنین نواحی شرقی و مرکزی خلیج فارس و تنگه هرمز مواج است.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۰ اسفند) صاف همراه با غبار صبحگاهی، گاهی وزش باد و با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد و طی روز دوشنبه (۱۱ اسفند) نیز صاف، در بعد ازظهر افزایش ابر و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

۴ بیماری زمینه‌ای که درمان کرونا را سخت می‌کند

ش فوریه 27 , 2021
محققان آمریکایی در یک بررسی به تاثیر چهار بیماری زمینه ای چاقی، فشار خون بالا، دیابت و نارسایی قلبی در درمان کووید-۱۹ پرداختند. به گفته محققان آمریکایی چهار بیماری زمینه ای چاقی، فشار خون بالا، دیابت و نارسایی قلبی دشوار شدن روند درمان کووید۱۹ را به همراه دارند. این محققان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000