جدیدترین اطلاع‌رسانی درباره اینترنت رایگان دانشجویی

6038d5d61fe2e_2021-02-26_14-34 آخرین مهلت ثبت‌نام دریافت بسته‌های ۶۰ گیگابایتی اینترنت «رایگان» برای دانشجویان و طلبه‌ها، تا ساعت ۱۲ فردا شب (شنبه ۹ اسفندماه) است.

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات در کانال تلگرامی خود نوشت:

آخرین مهلت ثبت نام دریافت بسته‌های ۶۰ گیگابایتی اینترنت «رایگان» برای دانشجویان و طلبه‌های عزیز، تا ساعت ۱۲ فردا شب (شنبه ۹ اسفندماه) است. این مهلت قابل تمدید نخواهد بود.

تاکنون ۵۰ درصد دانشجوها و طلبه‌های معرفی شده برای دریافت بسته‌های خود ثبت نام و بسته‌های اینترنتی آن‌ها فعال شده است.

از آن‌جا که از روز یکشنبه‌ی پیش‌رو، ترافیک استفاده از سامانه‌های آموزشی دانشگاه‌ها و حوزه‌ها دیگر رایگان نبوده و یارانه آموزشی صرفا‌ً از طریق همین بسته‌های ۶۰ گیگا بایتی در اختیار آینده‌سازان وطن قرار خواهدگرفت؛ از عزیزانی که تاکنون ثبت نام نکرده‌اند تقاضا می‌کنیم در مهلت باقی‌مانده با مراجعه به سایت ictgifts.ir ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

از افرادی که از این خبر مطلع شده‌اند خواهشمندیم به دانشجویانی که می‌شناسند اطلاع رسانی کنند تا همه‌ی دانشجویان و طلاب گرامی بتوانند از این یارانه آموزشی بهره‌مند گردند‌.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

مهمترین چالش بانک مرکزی در سال ۱۴۰۰ چیست؟

ج فوریه 26 , 2021
به عقیده یک کارشناس اقتصادی، پایین آمدن انتظارات تورمی و کاهش یکباره نرخ ارز در سال آینده می‌تواند التهابات قیمتی به دنبال داشته باشد که همین مسئولیت بانک مرکزی را افزایش می‌دهد. درباره حوادث سیاسی سال ۱۴۰۰ گمانه‌زنی‌های فراوانی می‌شود. برای ایرانیان سه موضوع مهم کرونا، برجام و انتخابات رئیس […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000