بن سلمان زیر تیغ جراحی رفت

سیاسی/ بین الملل 60376e2c0b674_60376e2c0b676 دیوان پادشاهی سعودی با صدور بیانیه ای اعلام کرد که « محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی روز چهارشنبه تحت عمل جراحی برای ریشه کنی آپاندیسیت قرار گرفت.

دیوان پادشاهی سعودی با صدور بیانیه ای اعلام کرد که « محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی روز چهارشنبه تحت عمل جراحی برای ریشه کنی آپاندیسیت قرار گرفت.

به گزارش روزنامه الشرق الاوسط در این بیانیه آمده است، عمل جراحی که در بیمارستان تخصصی شاه فیصل در ریاض انجام شد، «موفقیت آمیز» بود و بن سلمان بیمارستان را ترک کرده است.

رسانه های سعودی تصاویر ضبط شده ای را از ولیعهد ۳۵ ساله سعودی پخش کرده اند که او را هنگام ترک بیمارستان در کنار همراهانش نشان می دهد.

خبرگزاری رویترز هم در این باره نوشت: بن سلمان، ولیعهدی که به او به عنوان حاکم فعلی پادشاهی سعودی نگاه می شود، منتقدان و مخالفان احتمالی خود از جمله فعالان سیاسی و مذهبی و شاهزادگان دیگر را سرکوب کرده است.

ولیعهد ماجراجوی سعودی به اتهام قتل « جمال خاشقچی» روزنامه نگار سعودی در داخل کنسولگری پادشاهی سعودی در استانبول در اکتبر ۲۰۱۸ با طوفانی از محکومیت روبه رو شده است.

قرار است «دولت جو بایدن» رئیس جمهوری آمریکا همانطور که وعده داده است سوابق حقوق بشری پادشاهی سعودی را بررسی دقیق و گزارش اطلاعاتی آمریکا را که نشان می دهد ولیعهد سعودی دستور ارتکاب این جنایت را صادر کرده است، فاش کند.

کاخ سفید اعلام کرده است، «سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه عربستان و نه ولیعهد او اولین تماس تلفنی رئیس جمهوری بایدن را دریافت می کند.

بایدن از زمان ورودش به کاخ سفید به عنوان رئیس جمهوری آمریکا در ماه ژانویه تاکنون با حاکمان سعودی صحبت نکرده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

نرخ مصوب موز اعلام شد

پ فوریه 25 , 2021
رئیس اتاق اصناف ایران اعلام کرد که واردکنندگان متقاضی در ازای صادرات سیب، باید موزهای وارداتی را در شبکه‌های رسمی توزیع صنفی و با رعایت قیمت مصوب هر کیلو ۲۵ هزار تومان به مصرف کننده ارائه دهند. سعید ممینی با اشاره به افزایش بی‌رویه قیمت موز در سطح بازار و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000