سنگی دیگر در راه ساخت هیس پسرها گریه نمی کنند

603744f2336b2_603744f2336b5 کارگردان فیلم سینمایی «هیس پسرها گریه نمی‌کنند» از به تعویق افتادن مجدد تولید این پروژه و احتمال کلید خوردن آن در سال آینده خبر داد.

پوران درخشنده کارگردان و تهیه‌کننده سینما درباره پروژه جدید سینمایی خود گفت: ما همچنان در انتظار این هستیم تا شرایط بهتری برای آغاز تولید این فیلم فراهم شود، البته این را هم باید بگویم که شیوع ویروس کرونا بخشی از برنامه‌ریزی‌های ما را به هم زده است.

وی تاکید کرد: قرار بود این پروژه آذر ماه جلوی دوربین برود، اما بنا به دلایل مختلف از جمله مشکلاتی که در سرمایه‌گذاری روی این فیلم به وجود آمده بود، فیلمبرداری کار به تعویق افتاد.

این کارگردان سینما توضیح داد: با توجه به شرایط موجود نمی‌توانم زمان قطعی را برای آغاز تولید «هیس پسرها گریه نمی‌کنند» اعلام کنم، اما احتمال اینکه این فیلم سال آینده جلوی دوربین برود بسیار زیاد است.

وی ادامه داد: یکی از مشکلاتی که در حال حاضر برای تولید فیلم سینمایی وجود دارد، بحث دستمزدهای بالای بازیگران و دیگر سینماگران است، باید یک تعادلی به وجود آید و دستمزدها در حد طبیعی و نرمال باشد، بالاخره ما هم به عنوان فیلمساز در شرایط یکسان کار می‌کنیم و باید یک سری از موارد در حوزه دستمزدها فراهم شود.

کارگردان فیلم سینمایی «هیس دخترها فریاد نمی‌زنند» بیان کرد: در چنین شرایطی فیلمسازان مستقل در حوزه تولید فیلم دچار مشکل شده و کمتر می‌توانند پروژه‌های خود را جلوی دوربین ببرند.

درخشنده در پایان گفت: چند پروژه سینمایی دیگر نیز در دست دارم که تا زمانی که تکلیف «هیس پسرها گریه نمی‌کنند» مشخص نشود، به سراغ آنها نمی‌روم.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

میزان احتمال مبتلا شدن افراد به ویروس کرونا پس از تزریق واکسن

پ فوریه 25 , 2021
عضو ستاد علمی مبارزه با کرونا گفت: پس از تزریق واکسن کرونا به ویژه تزریق دوز دوم آن، دوتا چهار هفته طول می‌کشد تا ایمنی مناسب در بدن فرد ایجاد شود و تا قبل از ایجاد ایمنی، امکان ابتلا هست. به گزارش خبرگزاری مهر، پیام طبرسی عضو ستاد علمی مبارزه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000