ایران را مسئول اقدامات نائبانش در عراق می‌دانیم

سیاسی/ بین الملل 6036a6c7f36a0_6036a6c7f36a2 سخنگوی کاخ سفید در پاسخ به سوالی درباره حملات راکتی در عراق گفت: ما ایران را مسئول اقدامات نائبانش می‌دانیم و طبق محاسبات زمانی خودمان به این اقدامات پاسخ می‌دهیم.

جنیفر ساکی درباره حملات راکتی اخیر به منافع آمریکا در عراق گفت: «ما هنوز به ارزیابی نهایی برای انتساب این حملات [به گروهی خاص] نرسیده‌ام ولی رئیس‌جمهور دیشب با نخست‌وزیر [عراق] صحبت کرد. این موضوع بخش مفصلی از رایزنی‌های آنها را تشکیل می‌داد.»

وی اضافه کرد: «ما ایران را بابت اقدامات نائبانش مسئول می‌دانیم و البته، حق خودمان را برای پاسخ دادن [به این حملات] به شکل و در زمان مورد ترجیح خودمان محفوظ می‌دانیم.»

سخنگوی کاخ سفید در ادامه ادعاهایش گفت پاسخ آمریکا به گونه‌ای خواهد بود که از تشدید تنش‌ها به نحوی که به نفع ایران باشد جلوگیری کند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

طی 3 ماه آینده درباره چگونگی بازگشت آمریکا به برجام رایزنی می‌کنیم

چ فوریه 24 , 2021
سیاسی/ بین الملل وزیر امور خارجه آلمان روز چهار‌شنبه در اظهاراتی از جمهوری اسلامی ایران خواست پیشنهاد برقراری دیپلماسی از سوی غرب از جمله آمریکا را به منظور احیای برجام بپذیرد. «هایکو ماس» در این خصوص گفت: «در نهایت، ایران باید درک کند که مسئله مهم کاهش تنش و پذیرش […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000