افزایش تلاطم و ارتفاع امواج در سواحل شمالی بین ۲ تا ۳ متر

60365f349d5a3_2021-02-24_17-44

هواشناسی با صدور اطلاعیه‌ای نارنجی رنگ دریایی نسبت به افزایش تلاطم و ارتفاع امواج از روز چهارشنبه تا ظهر جمعه در مناطق ساحلی و دور از ساحل گیلان، مازندران، گلستان هشدار داد.

سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه‌ای نارنجی رنگ دریایی نسبت به افزایش تلاطم و ارتفاع امواج از روز چهارشنبه تا ظهر جمعه هشدار داد.

براساس این اطلاعیه طی این ۳ روز شاهد افزایش تلاطم و ارتفاع امواج بین ۲ تا ۳ متر و در نواحی فراساحل گاهی تا ۴ متر خواهیم بود.

در اثر این پدیده جوی که در مناطق ساحلی و دور از ساحل گیلان، مازندران، گلستان رخ می‌دهد، احتمال غرق شدن شناگران و قایق‌های کوچک، آسیب دیدن شناورهای سبک و نیمه سنگین، پاره شدن تورهای صیادی، اختلال در فعالیت‌های دریایی در ساحل و فعالیت‌های فراساحل وجود دارد.

از همین رو توصیه می‌شود در این سواحل ممنوعیت تفریحات آبی و شنا، ممانعت از تردد با شناورهای سبک، نیمه سنگین و تفریحی و فعالیت شیلاتی و محدودیت در فعالیت فعالان در پشتیبانی صنایع دریایی بویژه فراساحل ایجاد شود.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

روسیه جریمه اعتراضات را افزایش داد

چ فوریه 24 , 2021
سیاسی/ بین الملل رئیس جمهوری روسیه قانونی را به تصویب رساند که جریمه جرم‌هایی که حین اعتراضات خیابانی به وقوع می‌پیوندد، افزایش داد. این تصمیم در پی بازداشت هزاران تن از حامیان الکسی ناوالنی در تجمع‌های بدون مجوز اتخاذ شد. براساس این قانون، جریمه نافرمانی از دستور افسران پلیس از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000