خنثی شدن یک عملیات تروریستی در پیرانشهر

سیاسی/ دولت 6036686e03048_2021-02-24_18-23 وزارت اطلاعات از خنثی شدن یک عملیات ترور و هلاکت دو تروریست که قصد انجام عملیات در پیرانشهر را داشتند، خبر داد.

روابط عمومی وزارت اطلاعات اعلام کرد که با همکاری اداره اطلاعات آذربایجان غربی و قرارگاه حمزه سید الشهدا خنثی شدن اقدام تروریستی یک تیم تروریستی که بدنبال ترور بود تحت رصد قرار گرفت و افراد این تیم تروریستی دو نفره مسلح وابسته به گروه تروریستی مستقر در اقلیم کردستان در درگیری مسلحانه به هلاکت رسیدند.

این تروریست ها که قصد انجام عملیات تروریستی در پیرانشهر را داشتند بعد از ظهر روز گذشته به هلاکت رسیدند که از آنها دو قبضه اسلحه کلاشینکف و نارنجک جنگی و مهمات بدست آمده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

پلمپ خانه‌های مجردی در تهران/ تصاویر‌

چ فوریه 24 , 2021
رئیس پلیس تهران بزرگ از پلمپ ۴۷ منزل مجردی در حوالی میدان امام حسین (ع) خبر داد و گفت: این منازل دارای ۱۴۷ اتاقک بودند که ساکنان آن‌ها عمدتاً در مواردی همچون سرقت و خرده‌فروشی مواد مخدر فعالیت داشتند. تصاویر منتشر شده از پلمپ خانه‌های مجردی را ببینید: badoorbinakhbarazad.comمنبع : […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000