وزیر خارجه اسرائیل: اقدام ایران نباید بدون پاسخ بماند

سیاسی/ بین الملل 60364680f03be_60364680f03c0 وزیر خارجه رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) به توقف اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی توسط جمهوری اسلامی ایران واکنش نشان داد.

به نوشته وبگاه «یدیعوت آحارونوت» «گابی اشکنازی» در بیانیه‌ای، ضمن انتقاد از کاهش نظارت آژانس اتمی بر تأسیسات هسته‌ای ایران، مدعی شد: «اقدامات افراطی ایران به یک واکنش فوری بین‌المللی نیاز دارد».

وی با تکرار ادعاهای نخ‌نما شده علیه ایران و در ادامه تهدیدهای پوشالی رژیم صهیونیستی، گفت: «از نظر اسرائیل، این اقدام یک گام تهدیدآمیز است که نباید بدون پاسخ باقی بماند».

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با بیان اینکه ایران به انباشت اورانیوم غنی‌شده ادامه می‌دهد، مدعی شد که تهران با مخفی کردن تلاش‌هایش برای رسیدن به توانمندی‌های اتمی، منطقه را تهدید می‌کند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

واکنش وزارت نفت به حقوق نجومی کارکنان صنعت نفت

چ فوریه 24 , 2021
وزارت نفت در پی انتشار برخی اخبار نادرست مبنی بر «دریافت حقوق‌های وحشتناک و نجومی» از سوی کارکنان صنعت نفت با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تکذیب آمار و اعداد غیرواقعی منتشره در مورد حقوق کارکنان صنعت نفت، توضیحاتی را ارائه داد. در این اطلاعیه آمده است: حقوق و دستمزدها در کشور […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000