دشمن سعی می‌کند کاری کند که خانواده شهدا به خیابان‌ها آمده و در مقابل نظام بایستند

سیاسی/ سیاست داخلی 603641bf737d9_603641bf737db نماینده ولی‌فقیه در استان البرز گفت: دشمن در این دوره سعی می‌کند تا با فشارهای مختلف رسانه‌ای بر جریان نیروهای ارزشی و انقلابی آنان را تحریک و به نفع جریان خود به‌کارگیری کند.

حجت الاسلام حسینی همدانی با تبریک ایام ولادت حضرت امام علی (ع) اظهار داشت: هر کس که خدمت نهج‌البلاغه امیرالمؤمنین علیه‌السلام برسد مرید حضرت خواهد شد.

وی با اشاره به روایتی از پیامبر گرامی اسلام در مورد جایگاه امام علی علیه‌السلام که می‌فرماید "عَلِیٌّ مَعَ الْقُرْآنِ وَ الْقُرْآنُ مَعَ عَلِی"، افزود: 300 آیه در شأن و فضیلت امیرالمؤمنین علی (ع) نازل‌شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه شهدا همچون مشعل‌های هدایت و نورانی هستند که سبب روشن شدن مسیر برای افراد جامعه می‌شوند، بیان کرد: مشعل هدایت چون چراغ، هم خودش روشن است و هم روشنی می‌بخشد.

حسینی‌همدانی بابیان اینکه بصیرت یکی از شاخص‌ترین ویژگی‌های شهداست، خاطرنشان کرد: شهدا در آن زمان مسیر درست را تشخیص دادند و تا اهدای جان خود پیش رفتند.

امام جمعه کرج با اشاره به نقش تأثیرگذار مادران و همسران شهدا، جانبازان و ایثارگران، گفت: بانوان به تأسی از حضرت ام‌البنین و زینب کبری پا جای پای آنان گذاشتند.

وی با بیان اینکه آنان که خود در این مسیر صدمه‌دیده بودند فرزندانی برای این مسیر تربیت کردند و همسران خود را نیز برای ادامه این راه تشویق کردند عنوان کرد: ما در یک جنگ همه‌جانبه ادراکی قرار گرفتیم و در این جنگ همه عقاید و اعتقادات ما تحت محاصره است.

وی با اشاره به نقش خانواده شهدا و ایثارگران ،تصریح کرد: دشمنان می‌خواهند بین ارزش‌ها فاصله بیاندازند اما خانواده شهدا باید از این ارزش‌ها دفاع کرده و آن را نشر و توسعه دهند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز با اشاره به تحریم‌ها و فشارهای حداکثری استکبار جهانی بر ایران اسلامی، ادامه داد: دشمن سعی می‌کند تا با این فشارها کاری کند که حتی خانواده شهدا با عکس شهید خود به خیابان‌ها آمده و در مقابل نظام بایستند.

آیت‌الله حسینی همدانی با اشاره به جنگ ادراکی دشمن، عنوان کرد: در زمان صدر اسلام کفار و دشمنان با ترفندهای مختلف جنگ ادراکی کاری کردند که امیرالمؤمنین(ع) که مظهر عبادت و بندگی خداست به نحوی به مردم القا شده بود که بعد از شهادت حضرت می‌گفتد مگر علی نماز هم می‌خواند؟

وی با اشاره به جنگ رسانه‌ای دشمن برای نیروهای ارزشی و انقلابی، گفت: دشمن در این دوره سعی می‌کند تا با فشارهای مختلف رسانه‌ای بر جریان نیروهای ارزشی و انقلابی آنان را تحریک و به نفع جریان خود به‌کارگیری کند.

رئیس ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان البرز بابیان اینکه خون شهدایی که در این مسیر ریخته شده اجازه انحراف و تحریف ارزش‌ها و آرمان‌ها را نمی دهد، گفت: با اینکه ممکن است در این مسیر ریزش‌هایی صورت گیرد اما چند برابر آن جذب و رویش قرار دارد لذا این راه کند یا تند می‌شود اما هرگز متوقف نمی‌شود و به امید خدا مسیر روشن است.

حسینی همدانی بابیان اینکه در همین دوران تحریم و فشارهای اقتصادی خارجی و نق زدن و سمپاتی‌های عده‌ای داخلی، مسیر کشور رو به پیشرفت است، گفت: به امید خدا بعداز این سختی‌ها رویش و گشایش‌هایی خواهد بود که یک افق جدیدی را برای ارزش‌های اسلامی به وجود می آورد.

وی با بیان اینکه قدرت و قوت نظام اسلامی از دانش هسته‌ای و موشک‌های بالستیک و نظامی نیست، یادآور شد: قدرت و قوت ایران اسلامی از خون شهدایی است که بر زمین ریخته و دست‌ها و پاهایی است که در این مسیر قلم شده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

آیین عمامه‌گذاری طلاب را ببینید/ تصاویر‌

چ فوریه 24 , 2021
مراسم تلبس جمعی از طلاب حوزه علمیه منصوریه به لباس مقدس روحانیت به مناسبت میلاد سراسر نور حضرت امیرالمومنین (ع) توسط حضرات آیت‌الله حدائق صبح امروز برگزار گردید. تصاویر این مراسم را ببینید: badoorbin.comakhbarazad.comمنبع : خبرفوری

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000