المیادین: رایزنی عربستان و اسرائیل برای مقابله با خشم بایدن نسبت به ‌ریاض

سیاسی/ بین الملل 603562f592d06_603562f592d0a شبکه خبری "المیادین" به نقل از رسانه‌های صهیونیست گزارش داد که تماس‌های فشرده‌ای میان عربستان و اسرائیل در جریان است تا خشم "جوبایدن" را نسبت به سعودی‌ها کم کند.

المیادین به نقل از شبکه "کان" رژیم صهیونیستی گزارش داد که جو بایدن به نظر می‌رسد که از عربستان و اسرائیل خشمگین باشد.

براساس این گزارش حاکمان عربستان خط ارتباطی با تل‌آویو را برای تشکیل یک ائتلاف دوگانه در مقابل بایدن راه‌اندازی کرده‌اند.

پیش از این نیز رسانه‌ها گزارش دادند که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی چهارشنبه گذشته در گفت‌وگوی تلفنی با «جو بایدن» رئیس‌جمهوری آمریکا از او خواسته است تا اقدامی علیه «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی انجام ندهد.

این منبع عربستانی به وبگاه ویکیلیکس سعودی گفت که نتانیاهو در این تماس تلفنی، بن سلمان را یک «هم‌پیمان مورد اعتماد» برای رژیم صهیونیستی و ایالات متحده آمریکا توصیف کرده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

حاشیه سازی کرونا در افتتاحیه نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی + تصاویر

چ فوریه 24 , 2021
نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی تهران از امروز افتتاح شد. این نمایشگاه تا روز جمعه هشتم اسفندماه در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برپا است. به گزارش خبر فوری، افتتاحیه این نمایشگاه با حضور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، جمعی از فعالان گردشگری، نمایندگان مجلس و نمایندگان سفارتخانه‌های خارجی کشورهای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000