قیمت جهانی طلا در بالاترین سطح یک هفته‌ای ایستاد

6034a5363deb9_6034a5363debb قیمت جهانی طلا در معاملات روز سه‌شنبه، با افت سود اوراق قرضه آمریکا به رشد خود ادامه داد و به بالاترین سطح در ۱ هفته اخیر رسید.

قیمت جهانی طلا در معاملات روز سه‌شنبه، با افت سود اوراق قرضه آمریکا به رشد خود ادامه داد و به بالاترین سطح در ۱ هفته اخیر رسید.

تا ساعت ۸:۳۲ به وقت تهران، قیمت پیش‌خرید هر اونس طلای آمریکا ۰.۱۸ درصد رشد کرد و به ۱,۸۱۱.۷۰ دلار رسید.

قیمت خرید نقدی هر اونس طلا در بورس لندن، اسپات‌گلد، ۰.۱۹ درصد رشد کرد و به ۱,۸۱۱.۸۵ دلار رسید. قیمت این شاخص در جلسه معاملاتی دیشب ۱.۵ درصد جهش کرده بود.

دلار دیروز در مقابل پوند انگلیس و دلار استرالیا به پایین‌ترین سطح خود در چندین سال گذشته رسید. سود اوراق قرضه آمریکا هم دیروز از بالاترین سطح یک‌ساله خود پایین آمد. این تحولات باعث شد طلا بیشتر مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار بگیرد و قیمت آن تقویت شود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

اجرای پروژه جمع آوری پلاسمای بهبود یافتگان کووید ۱۹ در ۲۵ استان

س فوریه 23 , 2021
مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران، گفت: پروژه جمع آوری پلاسمای بیماران بهبود یافته کووید ۱۹ از استان قم آغاز و به ۲۵ استان کشور تعمیم یافت. به گزارش خبرگزاری مهر، پیمان عشقی، با اشاره به یک ساله شدن ویروس کرونا در کشور، افزود: بزرگترین پروژه سال‌های اخیر انتقال خون را […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000