شورای اتحادیه اروپا ۱۹ مقام دیگر ونزوئلا را تحریم کرد

سیاسی/ بین الملل 6033aa722e9d3_6033aa722e9d5 شورای اتحادیه اروپا امروز (دوشنبه) نام ۱۹ مقام ونزوئلایی را به بهانه نقش داشتن در "تضعیف دموکراسی و حاکمیت قانون" در این کشور به فهرست تحریمهای اتحادیه اروپا اضافه کرد.

بر اساس یک بیانیه این اقدام مطابق با نتایج به دست آمده در نشست ۲۵ ژانویه ۲۰۲۱ شورای امور خارجی انجام شده است.
در این بیانیه تصریح شد: افراد اضافه شده به لیست به طور خاص مسئول تضعیف حقوق انتخاباتی مخالفان و کارکرد دموکراتیک مجلس ملی و موارد جدی نقض حقوق بشر و محدودیت آزادی های اساسی هستند.
این شورا اعلام کرد، به این ترتیب مجموع تعداد افراد تحریم شده در ارتباط با ونزوئلا به ۵۵ تن رسید. این تحریمها شامل انسداد دارایی ها و ممنوعیت مسافرتی بوده و عنوان شده که جوری طراحی شده اند که تاثیر انسانی بر مردم نداشته باشند.
ونزوئلا در ششم دسامبر گذشته انتخابات پارلمانی برگزار کرد. حزب متعلق به نیکولاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا در این انتخابات حائز ۹۱ درصد آرا یعنی ۲۵۳ کرسی از ۲۷۷ کرسی شد. اتحادیه اروپا گفت، فرآیند این انتخابات مطابق با استانداردهای بین المللی نبوده و این انتخابات را "فرصت از دست رفته برای آزادی" خواند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

حدادعادل: احمدی نژاد دروغ چندش‌آوری گفت؛ دست فرح را نبوسیدم

د فوریه 22 , 2021
سیاسی/ سیاست داخلی رئیس اسبق مجلس گفت: آقای احمدی‌نژاد، من از شما در قبال کمک‌هایی که به شما کرده‌ام هیچ انتظار تشکر و سپاس ندارم، چون دیده‌ام که چگونه در حق بزرگان کشور، با همۀ عنایتی که به شما داشته‌اند، ناسپاسی کرده‌اید. غلامعلی حدادعادل، رئیس «شورای ائتلاف نیروهای انقلاب» با […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000