مراسم اعتکاف امسال لغو شد

6032775a05e53_6032775a05e56 حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در حاشیه مراسم رونمایی از سبد اول محصولات زندگی تبیان از لغو مراسم اعتکاف امسال خبر داد.

حجت‌الاسلام محمد قمی در حاشیه مراسم رونمایی از سبد اول محصولات زندگی تبیان از لغو مراسم اعتکاف امسال خبر داد.

وی گفت: اگرچه قرار بود که در شهرهای دارای وضعیت بهتر از جمله شهرهای دارای وضعیت آبی و سفید مراسم اعتکاف با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود، اما طبق آخرین تصمیم‌گیری کارگروه ملی مدیریت مقابله با مقرر شده که برگزاری مراسم اعتکاف در همه شهرها منتفی شود.

وی گفت: بنابراین امسال در ماه رجب مراسم اعتکاف را نخواهیم داشت، اما به مردم توصیه می‌کنیم در روز مخصوص اعتکاف، اعمال مربوط از جمله روزه‌داری و مناجات و ادعیه را به جا آورند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اضافه کرد: این تصمیمی است که از سوی ستاد ملی مقابله با به ما اعلام شده و قطعاً خود کارگروه در این باره اطلاع‌رسانی لازم را انجام خواهد داد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

هدف از توزیع پوسترهای ظریف در خیابان‌های تهران چیست؟/ پای لاریجانی در میان است؟

ی فوریه 21 , 2021
سیاسی/ انتخابات یک فعال رسانه‌ای اصولگرا در توییتی نوشت: هدف از توزیع پوسترهای ظریف در خیابان‌های تهران، دور کردن اذهان از نامزد اصلی یعنی «علی لاریجانی» است. امروز در اقدامی مشکوک، پوسترهای ظریف را در تعداد زیادی از مغازه‌های خیابان سهرودی جنوبی چسبانده بودند. علی قلهکی در این خصوص نوشت: […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000