پردیس احمدیه کشف حجاب کرده است؟/ عکس

6032863626c08_6032863626c0a پدیده سینمای ایران تصویری را منتشر کرد که هوادارانش گمان بردند او مهاجرت کرده است اما او به فاصله دو روز هواداران را از نگرانی درآورد.

پردیس احمدیه در روزهای گذشته تصویری در صفحه شخصی خود منتشر کرد که برخی با استناد به آن مدعی شدند این بازیگر کشف حجاب کرده و از ایران مهاجرت کرده است، اما تصاویر جدیدی که این خانم بازیگر با همان پوشش و از زوایای دیگر منتشر کرده موضوع کشف حجاب را رد می‌کند.

در تصویر نخست که 5 روز قبل در صفحه پردیس احمدیه منتشر شده، زاویه سر خانم بازیگر طوری است که گویی او پوششی بر سر ندارد اما تصاویر بعدی مشخص می‌کند موهای او پوشیده و پوشش سر او تنها به خاطر زاویه سرش در عکس نخست دیده نشده است.

بازیگر فیلم‌های "لاک قرمز" و "لامینور" سه عکس زیر را به فاصله دو روز منتشر کرده و هواداران برایش کامنت گذاشته‌اند: از اینکه مهاجرتی در کار نیست خوشحال هستیم.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

مشهد به اینترنت 5G وصل شد

ی فوریه 21 , 2021
وزیر ارتباطات اعلام کرد: حرم مطهر رضوی و همچنین کارخانه نوآوری مشهد، تحت پوشش تلفن همراه نسل پنجم و اینترنت پرسرعت 5G همراه اول قرار گرفت. محمدجواد آذری جهرمی در توییتر خود نوشت: «در شب میلاد امام جواد علیه السلام، حرم مطهر رضوی و همچنین کارخانه نوآوری مشهد، تحت پوشش […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000