پیشنهاد وزارت بهداشت برای چگونگی برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری در بحران کرونا

اجتماعی/ سلامت 6032227b5efd6_6032227b5efda معاون کل وزارت بهداشت درباره چگونگی مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰، بیا اینکه نگران روز رای گیری نیستیم بلکه نگران تجمع های قبل از رای گیری هستیم، برای برگزاری انتخابات الکترونیک به صورت کامل پیشنهاد داد.

دکتر ایرج حریرچی در مراسم اختتامیه رویداد ایده نگاری بحران کرونا و مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گفت: ما احتیاج داریم تا اطلاع ثانوی سبک زندگی را تغییر دهیم و خود را با کرونا منطبق کنیم.

وی افزود: ما اصل مشارکت در انتخابات را از خود فرد موثرتر می دانیم؛ لذا گزینه فردگذاری انتخابات را حداقل در مورد ریاست جمهوری نباید بدانیم.

وی تاکید کرد: ما در وزارت بهداشت نگران روز رای گیری نیستیم؛ نگران تجمع های قبل از رای گیری هستیم.

حریرچی افزود: بنظرم شورای نگهبان، انتخابات الکترونیک را در نظر بگیرد؛ البته آن هم انتخابات الکترونیک کامل. انتخابات حتما برگزار شود ولی اینکه ببینیم چگونه باید آنرا برگزار کرد که خوب برگزار شود.

وی در پایان گفت: اگر این دوران سخت را طی کنیم و واکسن هم داشته باشیم؛ ان شاءالله شرایط آرامی خواهیم داشت.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

تام و جری دوباره به سینماها می‌آیند/ تماشای تیزر فیلم

ی فوریه 21 , 2021
فیلم-انیمیشن جدید "تام و جری" به عنوان اولین فیلم خارجی، پس از تعطیلات سال نوی چینی در این کشور اکران عمومی خود را آغاز می‌کند. کمپانی برادران وارنر تاریخ اکران ۲۶ فوریه را برای نمایش فیلم جدید "تام و جری" در چین انتخاب کرده تا این فیلم اولین فیلم خارجی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000