رفع مشکلات خودروسازی در گرو رقابتی شدن این صنعت است

60311c332e5b9_2021-02-20_17-56 رییس کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل اصلی صنعت خودروسازی کشور دخالت ناروای دولت در امور مدیریتی است که رفع آن در گرو حضور مقتدرانه و قوی بخش خصوصی می باشد.

عزت الله اکبری تالارپشتی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر اظهار کرد: دولت دارای 14 درصد از سهام ایران خودرو و 17 درصد از سهام سایپا است در صورتی که 200 درصد در امور مدیریتی دخالت دارد و از رقابتی شدن این صنعت جلوگیری می کند که برای کسب نتیجه مطلوب دولت باید کنار رود.

رییس کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که رفع مشکلات در صنعت خودروسازی در گرو حضور مقتدرانه و قوی بخش خصوصی است، گفت: هر ارگان و شخصی می تواند سهامدار خودروساز باشد ولی باید به میزان سهام خود در مدیریت و اداره امور دخالت کند. مهندسان داخلی در زمینه های نانو، سلول های بنیادی، موشک، هوا و فضا و… دستاوردهای مهمی را به دست آورده اند و با این وجود خودرویی که به مراتب تکنولوژی آن کمتر است توانایی تولید ندارند و این اختلال به دلیل دخالت های منفی و ناروای مدیریتی است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

۶ نشانه خاموش گرفتگی رگ ها

ش فوریه 20 , 2021
جلوگیری از بیماری عروق کرونر قلب (CHD) در افراد، هدف اصلی متخصصان است اما تشخیص به موقع، بهترین قدم بعدی است. تشخیص به موقع می‌تواند منجر به تغییر در سبک زندگی و درمان‌های پزشکی شود و شروع حمله قلبی را به تأخیر بیندازد یا آن را رد کند. تقریباً 80 […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000