طرح تحقیق و تفحص مجلس از بورس تصویب شد

سیاسی/ مجلس 6030f91711922_2021-02-20_15-27 عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با انتشار مطلبی در توئیتر از تصویب طرح تحقیق و تفحص از بورس خبر داد.

سیدناصر موسوی لارگانی در صفحه شخصی خود در توییتر با اشاره به تصویب طرح ‎ تحقیق و تفحص از بورس در کمیسیون اقتصادی مجلس نوشت:

‏در پاسخ به سوالات:

مطابق وعده طرح ‎ تحقیق و تفحص 50 نماینده از بورس در هفت محور در کمیسیون اقتصادی تصویب شد.

رشد حبابی شاخص، علت تشویق ‎روحانی به حضور مردم در بورس بدون آموزش، گرانفروشی سهام، فروش سهام کاغذی، سرنوشت پول ها و رانت حاصله از محورهای مهم طرح است.

‏در این راستا تدوین طرح استقلال بورس از دولت را آغاز کرده‌ایم. همچنین جهت روشن شدن وقایع رخ داده در بورس،بررسی رانت ها و مفاسد رخ داده و حمایت از حقوق سهامداران طرح ‎ تحقیق و تفحص از بورس هم با امضای 50 نماینده تدوین و در کمیسیون اقتصادی تصویب و بزودی در صحن علنی مطرح می شود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

گرانی جهانی شکر رکورد زد

ش فوریه 20 , 2021
قیمت شکر خام در بحبوحه محدود شدن عرضه و قیمت بالای انرژی که احتمالا تقاضا برای نیشکر برای تولید اتانول را افزایش می دهد، به بالاترین حد در چهار سال اخیر صعود کرده است. بهای معاملات شکر در نیویورک به بالاترین حد از آوریل سال ۲۰۱۷ تاکنون رسیده و در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000