شکایت 37 نماینده از روحانی به علت بکار بردن عبارات توهین‌آمیز

سیاسی/ مجلس 6030c81776e99_2021-02-20_11-58 37 نفر از نمایندگان مجلس در قالب ماده 234 آیین نامه داخلی مجلس شکایتی را در مورد رئیس جمهور به خاطر به کار بردن عبارات توهین آمیز در باره منتقدان و همچنین عدم رعایت شئونات و … در مجلس طرح کردند.

در این شکایت به 53 مورد اهانت رئیس جمهور از مهر ماه سال 1392 تا فروردین ماه 1396 به منتقدان اشاره شده و از نظر شکایت کنندگان نقض اصل 121 قانون اساسی و عدم رعایت شئونات از سوی شخص رئیس جمهور تلقی می‌شود.

مواردی همچون اقلیت کارشکن، دروغ پراکن، اقلیت افراطی، تفرقه افکن، بی عقل ، دلال تحریم، دروغگو فحاش، هتاک، دشمن انسانیت، منقلی و ساده لوح از مواردی است که حسن روحانی برای منتقدان خود به کار برده و در این طرح شکایت به آنها اشاره شده است.

برای مشاهده متن کامل شکایت نمایندگان از رئیس جمهور و اسامی امضاءکنندگان آن اینجا را کلیک کنید.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

کدام کشورها در کنترل کرونا موفق‌تر بوده‌اند؟

ش فوریه 20 , 2021
درست است که تقریباً تمام دنیا درگیر ویروس کرونا است اما شرایط همه کشورها و مردم آن در مواجهه با بیماری کووید-۱۹ یکسان نیست. از دسترسی به امکانات و منابع گرفته تا وضع قوانین و مقررات. برخی کشورها در روند شیوع کرونا مردم بالاخره واکسن را دریافت می‌کنند اما بزرگ‌ترین […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000