گردش در بازار دیپلمات کیش در تور کیش

6030c4e46ef51_2021-02-20_11-44

جزیره کیش همیشه یکی از پنج مقصد برتر همه مسافران و توریست‌های ایرانی بوده است. مردم ایران پس از شهرهایی مثل مشهد بیشتر به کیش می‌روند تا از ویژگی‌های توریستی و بسیار دوست‌داشتنی این شهر استفاده کامل داشته باشند.

همین دلیل کافی است تا پس از مراجعه به سایت‌های فروش تور و سفر به این شهر، نیازمند اطلاعاتی خوب و کافی برای گردش و خرید در این شهر شوید. در ادامه با ما همراه باشید تا بیش از پیش ویژگی‌ها و اطلاعاتی مفید از هر نظر را برای تور کیش دراختیارتان بگذاریم.

همان‌طورکه گفته شد یکی از شهرهای بزرگ و البته توریستی ایران کیش است. قابلیت جذب توریست در این شهر از سال‌های قبل از انقلاب کشف شده بود و پس از آن هم کارهای زیادی برای توسعه و رشد آن انجام شد. برای مثال ساخت فرودگاه یا ایجاد قوانینی برای جذب سرمایه، اعطای تسهیلات به سرمایه‌گذاران و… از جمله این ویژگی‌هایی است که در ادامه بیشتر متوجه آن خواهید شد.

منطقه آزاد تجاری
کنار ساخت هتل و جذب سرمایه‌ها و سرمایه‌گذاران شاید بتوان ایجاد منطقه آزاد تجاری را جزو مهم‌ترین دلایل رشد این جزیره دانست. چنین ویژگی عملا هرچه تاجر در ایران بود را به‌‌سمت اینجا کشاند و همین مساله سبب سفر مردم و افزایش کالاها، خدمات و… شد. پس از این اتفاق سفرهای کیش به دو دسته سفرهای تجاری و سفرهای توریستی تقسیم شدند. خیلی‌ها برای خرید کالا و ترخیص آن به این جزیره می‌روند و آن‌ها هم که قصد سفر تفریحی دارند، حتما در بازارهای کیش گشتی می‌زنند. تعداد این بازارها در کیش به قدری زیاد است که نمی‌توانید آن را تصور کنید؛ به همین دلیل چند بازار و هتل‌ها و تورهایی را که خدمات آن نزدیک به این بازار هستند، در ادامه مطلب اضافه می‌کنیم.

بازار دیپلمات کیش
بازار دیپلمات کیش یکی از معدود بازارهای این شهر است که از هر نظر ویژگی‌ها و کالاهای کاملی را پیش‌روی شما قرار می‌دهد. بازار دیپلمات کیش در زمینی به مساحت 4000 مترمربع ساخته شده که همراه ساخت نمای بیرونی آن از لام‌های آلومینیومی و شیشه‌های دو جداره استفاده شده و فضای سبز بسیار وسیع و زیبایی هم دارد. این بازار پنج طبقه است؛ دو طبقه اول آن برای امور تجاری و مغازه‌ها درنظر گرفته شده و دو طبقه بعد آن هم اداره‌ها و کارهای اداری. طبقه پنجم هم دو رستوران بزرگ با دکور و نمایی زیبا روبه دریا و حیاط بازار قرار گرفته است.

از ویژگی‌های بارز این بازار می‌توان به نزدیکی هتل‌ها و مراکز تجاری کیش و چشم‌اندازی زیبا روبه دریای خلیج‌فارس اشاره کرد. لازم به ذکر است این بازار واحد امنیتی پارکینگ، نمازخانه، پست اختصاصی، اتاق استراحت و انبار نیز دارد که بیشتر کارکنان استفاده می‌کنند. در بازار بزرگ دیپلمات ساختمان و واحدهای تجاری گوناگونی فعالیت می‌کنند که شامل فروش شکلات و موادغذایی، پوشاک، کیف و کفش موادغذایی، محصولات آرایشی و بهداشتی، صرافی و… می‌شود.

موقعیت مکانی بازار دیپلمات
نشانی این بازار بلوار ساحل، روبروی هتل هلیا است. آدرس خوب و نزدیکی به ساحل دسترسی به هتل‌های متفاوت و دیگر بازارها از ویژگی‌های بارز این موقعیت محسوب می‌شود. شما می‌توانید همراه با تفریح کنار ساحل و… سری هم به این بازار بزرگ بزنید. معمولا ایام عید مردم زیادی با تور کیش نوروز 1400 راهی این شهر می‌شوند و در این محل هستند.

هتل‌های نزدیک به بازار دیپلمات
· هتل لوتوس کیش
هتل لوتوس یکی از هتل‌های مناسب برای افرادی است که قصد سفری چند روزه و حتی بیشتر را به کیش دارند. این هتل با قیمت کم دست شما را برای رزرو روزهای بیشتر باز می‌گذارد و ازاین‌رو پیشنهاد خوبی محسوب می‌شود. علاوه‌بر این ویژگی اتاق‌های متنوع و و تمیز با فول امکانات فضایی کامل را دراختیار شما قرار می‌دهد.

· هتل آرامش
نزدیک ساحل، کنار میدان ساحل مکانی است که این هتل سه ستاره را در آن ساخته‌اند. شما می‌توانید همراه با همه ویژگی‌های موقعیتی مثل فاصله اندک تا ساحل و بازار و مکان‌های دیدنی از امکانات و خدمات کاملی که خود هتل دارد، هم نهایت بهره را ببرید. حدود 12 سال از ساخت این هتل گذشته؛ اما باید گفت بازسازی آن در سال 97 به بهترین شکل ممکن انجام شده است. این هتل تا بازار دیپلمات کیش 500 متر فاصله دارد.

تورهای معروف از شهرهای مختلف نزدیک به این بازار
اگر اهل سفر با برنامه و همراه با همه امکانات و خدمات از پیش تعیین شده هستید، تورها بهترین گزینه ممکن را پیش پایتان می‌گذارند. امکانات مناسب همراه با خدمات و سرعت و دقت در ارائه آن‌ها سبب شده تا به یکی از مشهورترین روش‌های سفر کردن تبدیل شود.

هر تور هتل معین و منطقه خاصی را پوشش می‌دهد. برای اینکه نزدیک به بازار دیپلمات و این منطقه از کیش باشید، می‌توانید تورهایی را انتخاب کنید که هتل‌های گفته شده یا دیگر هتل‌های نزدیک به این بازار را برای محل اسکان درنظر گرفته باشند. تور کیش از تبریز می‌تواند نمونه خوبی برای سفر از شهرهای سرد کشور به مناطق گرم‌تر حتی در زمستان باشد. شما می‌توانید تور کیش از تبریز را در هر لحظه‌ای از سایت علی بابا بخرید.

از تور کیش از تبریز گرفته تا تور کیش از تهران و… سایت علی بابا بهترین مرجع دسترسی و رزرو است که به‌عنوان یکی از برندهای معتبر در سیستم گردشگری کشور فعالیت دارد. به شما پیشنهاد می‌کنم پس از سفر تجربیات خود را در این زمینه با دیگر کاربران سایت علی بابا به‌اشتراک بگذارید.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

کیهان: با بلایی که سر پول ملی آوردید رویتان می‌شود دوباره وعده بدهید

ش فوریه 20 , 2021
روزنامه کیهان نوشت: رئیس کارگزارانی شورای شهر تهران از اینکه معادل دلاری حقوقش از 7000 دلار به 800 دلار رسیده ابراز ناخرسندی کرد! محسن هاشمی رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران در کنگره این حزب گفت: من در سال 89 در مترو مدیرعامل بودم و ماهی 6 میلیون تومان حقوق می‌گرفتم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000