بیمه آتش سوزی، زلزله و تمامی وسایل منزل فقط با 100 هزار تومان!

602edba8dc1d3_2021-02-19_00-57 اتفاق‌های کوچک و بزرگ ممکن است برای همه ما رخ دهد و در بعضی از آن‌ها، صدماتی به جان و مال ما وارد می‌شود.

هیچ یک از ما نمی‌توانیم جلوی رخ دادن چنین چیزهایی را بگیریم، اما قطعا می‌توانیم صدمات وارد شده را کاهش دهیم و به راحتی آن‌ها را مدیریت کنیم.

بیمه یکی از اقداماتی است که می‌توانیم برای کاهش هزینه‌های ناشی از صدمات انجام دهیم. بیمه‌ها در انواع مختلف و برای حوادث گوناگون انجام می‌شوند و ما می‌توانیم طبق نیاز خود آن‌ها را انتخاب کنیم.

خانه شما یکی از مهمترین سرمایه‌های زندگی شما است و بیمه صاحبان خانه (از جمله بیمه آتش سوزی ساختمان)، شما را در برابر یک فاجعه مالی بزرگ محافظت می‌کند.

بعضی از بیمه‌ها اجباری است. به عنوان مثال نمی‌توانید بدون حداقل بیمه اولیه اتومبیل رانندگی کنید.

علت اجباری بودن چنین بیمه‌هایی این است که محافظت از خود و خانواده بیشترین اهمیت را دارد و به علت بی‌توجهی افراد به ساده‌ترین بیمه‌‌ها قوانین اجباری بودن برای آن‌ها اجرا می‌شود.

تصور کنید که در حال رانندگی با اتومبیل خود هستید و به حیوانی برخورد می‌کنید که به ماشین شما آسیب می‌رساند.

اگر شما بیمه نامه مناسب اتومبیل داشته باشید، شرکت بیمه خسارات را پرداخت خواهد کرد یا تصور کنید در حادثه‌ای منزل شما دچار آتش سوزی شده و پس از مهار آتش، تمام منزل و وسایل شما از بین رفته است.

در این شرایط ناگوار اگر شما بیمه آتش سوزی یا بیمه ساختمان داشته باشید، می ‌توانید بدون نگرانی به شرکت بیمه درخواست دهید و بخواهید هزینه خسارات را به شما پرداخت کند.

هنگام خرید بیمه نامه، بخشی از مسئولیت شما شامل پرداخت هزینه می‌شود. هزینه‌ای به نام حق بیمه که بعضی از حق بیمه‌ها مانند بیمه سلامت ماهانه پرداخت می‌شود. حتی شما می‌توانید طبق سلیقه و خواست خود تمام هزینه بیمه را یک جا پرداخت کنید.

هزینه دیگر بیمه‎ها ممکن است یک یا دو بار در سال پرداخت شود، مانند بیمه خودرو یا آتش سوزی خانه. هزینه حق بیمه شما به طور کلی به میزان خطر احتمالی بستگی دارد و با بیشتر شدن موارد بیمه شده هزینه هم بیشتر می‌شود.

افراد زیادی هستند که برای بیمه کردن منزل خود، اقدامی انجام نمی‌دهند. زیرا آن‌ها معتقد هستند، با مراقبت و دقت کافی هیچگاه اتفاقی برای آن‌ها نخواهد افتاد.

غافل از این که اتفاقات ناگوار تنها یک مرتبه و به صورت ناگهانی رخ می‌دهند و در آن موقع پشیمانی، دیگر هیچ سودی نخواهد داشت.

بیمه آتش سوزی برای جلوگیری از فاجعه

بیمه آتش سوزی منزل نوعی قرارداد بین شرکت بیمه و بیمه شده است و شرکت بیمه، موظف است به بیمه شده اطمینان دهد که خسارات ناشی از حادثه آتش سوزی را جبران کند.

با خرید بیمه آتش سوزی و پرداخت هزینه‌هایی که با شرکت بیمه توافق می‌کنید، می‌توانید از خدمات بیمه آتش سوزی بهره‌مند شوید. اگر در یک ملک اجاره‌ای زندگی می‌کنید، بیمه مالک شما هزینه‌های خسارت مالی ناشی از آتش سوزی را پرداخت می‌کند.

بیمه آتش سوزی نوعی پوشش بیمه‌ای است که به طور معمول در بیمه نامه هزینه‌‌های خسارت وارده به اموال شما را در اثر آتش سوزی پوشش می‌دهد. این پوشش همچنین شامل وسایل شخصی شما و هر نوع هزینه برای اسکان و یکسری موارد دیگر تا سقف محدودیت‌های ذکر شده در بیمه نامه است.

در صورت آتش سوزی در منزل خود، برای جبران خسارت باید به شرکت بیمه مراجعه کنید. همچنین برای این که همه موارد ادعای خود را ثبت کنید، باید حتما از تمام اموال آسیب دیده عکس بگیرید.

این شرکت برای ارزیابی خسارت بازرسان خود را به خانه شما می‌فرستد و پس از ارزیابی طبق توافق در بیمه نامه، هزینه خسارات به شما پرداخت می‌شود.

بیمه زلزله برای جبران هزینه‌ها
زلزله یکی از وقایع طبیعی است که همه‌ ما آن را تجربه کرده‌ایم و زمانی اتفاق می‌افتند که حرکتی در پوسته زمین باعث لرزش ناگهانی و شدید در زمین شود.

زلزله شدت و بزرگی مختلفی دارد و اگر خیلی قوی باشد، علاوه بر خسارت جانی می‌تواند خسارات جبران ناپذیر مالی را از خود به جا بگذارد.

بیمه زلزله خسارت وارد شده به خانه، وسایل شخصی و هزینه‌های اضافی زندگی را پوشش می‌دهد. بیمه نامه استاندارد صاحبان خانه و مستاجر معمولا شامل پوشش زلزله نیست، اما شما می‌توانید آن را درخواست کنید و پس از تایید به بیمه نامه موجود صاحبان خانه اضافه کنید یا آن را به عنوان یک بیمه نامه جداگانه خریداری کنید.

بیمه زلزله برای منزل، از جمله بیمه نامه‌های ضروری است. به ویژه اگر در یک منطقه زلزله‌خیز زندگی می‌کنید، از انجام این بیمه غافل نشوید زیرا خساراتی که زلزله می‌تواند برای خانه به وجود بیاورد، از هر اتفاق دیگری بدتر است.

بنابراین اگر بیمه نداشته باشید ممکن نیست به راحتی بتوانید از پس هزینه‌ خسارات وارد شده بر بیایید و برایتان مشکلات زیادی ایجاد می‌شود.

بیمه وسایل منزل
این بیمه، از آن دست بیمه نامه‌هایی است که اغلب در کنار موارد بیمه شده دیگر مانند بیمه آتش سوزی و زلزله پیشنهاد می‌شود. البته به صورت جداگانه هم می‌توان این بیمه را خریداری کرد. بیمه وسایل منزل همانطور که از نام آن مشخص است، خسارات وارد شده به وسایل خانه را جبران می‌کند.

در این نوع از بیمه، شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای مشخص، بخشی یا همه وسایل منزل خود را بیمه کنید. بیمه وسایل منزل می‌تواند تنها شامل بعضی وسایل اساسی مانند گاز، تلویزیون و یخچال شود یا تمام وسایل از کوچکترین تا بزرگترین آن‌ها را در بر بگیرد.

انتخاب این که کدام وسایل منزل را بیمه می‌کنید، کاملا در اختیار خودتان است و هیچ اجباری در بیمه نامه وجود نخواهد داشت.

بعد بروز حادثه برای درخواست پرداخت خسارات به شرکت بیمه مراجعه کنید و تا زمان حاضر نشدن مامور بیمه در محل، از دست زدن و جا‌به‌جایی وسایل خودداری کنید تا با دقت کامل هزینه‌های خسارت محاسبه و به شما پرداخت شود.

خدمات بیمه بازار برای آسودگی خاطر زمان زلزله و آتش سوزی
در بخش‌های قبل درباره سه نوع بیمه که پرکاربرد‌ترین بیمه‌های منازل مسکونی هستند صحبت کردیم. در بیمه بازار، شما می‌توانید به صورت آنلاین از کارشناسان بیمه مشاوره بگیرید.

همچنین می‌توانید بعد از انتخاب بیمه مورد نظر خود آن را به صورت آنلاین خریداری کنید، یعنی دیگر نیازی به حضور در مرکز بیمه نخواهید داشت و به راحتی از منزل بیمه نامه خود را ثبت کنید.

در وبسایت بیمه بازار، برای این که شما بهترین بیمه را انتخاب کنید انواع بیمه‌های ارائه شده توسط شرکت‌های مختلف را می‌توانید از نظر شرایط و نوع پوشش با یکدیگر مقایسه کنید. با این روش در کنار اطلاع از انواع بیمه، قیمت‌های مختلف آن‌ها را هم مشاهده می‌کنید و بهترین انتخاب را خواهید داشت.

شاید شما هم به علت هزینه‌های پایین بیمه آتش سوزی و زلزله اطلاعی نداشته باشید، ولی بدون شک انتخاب این بیمه یک روش سرمایه‌گذاری و حفاظت از دارایی است و به کمک بیمه‌ بازار می‌توانید از شرایط و هزینه‌های مختلف این نوع بیمه‌ها مطلع شوید.

وبسایت بیمه بازار در کنار خدمات استثنائی، بهترین قیمت را در اختیار شما قرار می‌دهد تا از هر نظر، بهترین بیمه نامه را برای خود تنظیم کنید.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

راهنمای خرید پوشک بچه و بزرگسال

ج فوریه 19 , 2021
هنگام خرید پوشک بچه و پوشک بزرگسالان ممکن است با تعداد بیشماری برند و مدل های مختلف رو به رو شویم. این محصولات به طور عمده به دو دسته ی شورتی و چسبی طبقه بندی می شوند و بدون شک سبب راحتی و آسان شدن زندگی ما شده اند. هر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000