آمریکا: ایران با پایبندی به برجام فاصله دارد

سیاسی/ بین الملل 602ebfff0bcfe_602ebfff0bd01 جن ساکی»، سخنگوی کاخ سفید در کنفرانس خبری روزانه گفت ایران با پایبندی به برجام فاصله دارد.

ساکی در جواب خبرنگاری که با اشاره به قصد ایران برای متوقف کردن اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی درباره سیاست کاخ سفید در قبال تهران سوال پرسیده بود گفت: «ایران با پایبندی به تعهداتش فاصله زیادی دارد. تمرکز ما روی همکاری با شریکان و متحدانمان و تعامل و هماهنگی با آنها در خصوص طیف گسترده‌ای از موضوعات از جمله آینده توافق هسته‌ای است.»

سخنگوی کاخ سفید در ادامه یادآوری کرد «آنتونی بلینکن»، وزیر خارجه آمریکا قرار است ساعاتی دیگر با وزیران خارجه سه کشور اروپایی درباره ایران بحث و تبادل نظر کند.

سخنگوی کاخ سفید در ادامه گفت که اولویت واشنگتن جلوگیری از دستیابی ایران به «سلاح هسته‌ای» است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ظریف: اقدام را با اقدام پاسخ می‌دهیم

پ فوریه 18 , 2021
سیاسی/ سیاست خارجی وزیر امور خارجه ایران با انتشار توئیتی از رویکرد اتحادیه اروپا در ایفای تعهدات برجامی اش انتقاد کرد و گفت: ما "اقدام" را با اقدام پاسخ می‌دهیم. محمدجواد ظریف نوشت: به جای فلسفه‌بافی و قرار دادن بار مسئولیت بر دوش ایران، تروییکای اروپایی/اتحادیه اروپا باید به تعهدات […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000