بازگشایی مدارس تابع تصمیم ستاد ملی کرونا است

602e7f43cdd0d_2021-02-18_18-22

وزیر آموزش و پرورش گفت: بازگشایی مدارس تابع تصمیم ستاد ملی کرونا بوده و تا کنون هر گونه بازگشایی بر این مبنا انجام شده است.

محسن حاجی میرزایی روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح مجتمع آموزشی شهید قاسم سلیمانی در زنجان، در جمع خبرنگاران در خصوص دسترسی دانش‌آموزان به اینترنت گفت: هر جایی که دانش‌آموزان دسترسی به اینترنت ندارند آموزش تعطیل نشده است.

وی با بیان اینکه بازگشایی مدارس تابع تصمیم ستاد بوده و تا کنون هر گونه بازگشایی بر این مبنا انجام گرفته است، افزود: دسترسی نکردن به اینترنت به معنای دسترسی نداشتن به آموزش نیست و به طرق مختلف دانش‌آموزان از آموزش استفاده لازم و کافی را می‌کنند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه با کمک خیرین در استان‌های مختلف گوشی و تبلت مورد نیاز به دانش‌آموزان اهدا می‌شود، گفت: برای تهیه و تأمین تبلت و گوشی برای دانش‌آموزان نیازمند منابعی در این وزارت خانه وجود ندارد و برای این منظور باید از سایر منابع تأمین اعتبار شود.

حاج میرزایی در خصوص موضوع بازگشایی مدارس تاکید کرد: بازگشایی مدارس تابع تصمیم ستاد بوده و تا کنون هر گونه بازگشایی بر این مبنا انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه هر جایی که دانش‌آموزان دسترسی به اینترنت ندارند آموزش تعطیل نشده است، گفت: برای تهیه و تأمین تبلت و گوشی برای دانش‌آموزان نیازمند منابعی در این وزارت خانه وجود ندارد و برای این منظور باید از سایر منابع تأمین اعتبار شود.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

دولت بیشتر از سهمی که دارد در اداره خودروسازی دخالت می‌کند

پ فوریه 18 , 2021
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: دولت بیشتر از سهمی که دارد در اداره خودروسازی دخالت می‌کند. عزت‌الله اکبری تالارپشتی در برنامه «تهران ۲۰» با اشاره به غیر عقلانی بودن برخی از مجازات ها برای فعالین اقتصادی بیان کرد: ما بعد از انتخاب شدن برنامه هایی را شروع کردیم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000