قدرت دفاعی ایران یک عامل بازدارنده در برابر تجاوز خارجی است

سیاسی/ دفاعی 602e7d3bed3aa_602e7d3bed3ad مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با یک شبکه یمنی تأکید کرد: قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران در واقع یک عامل بازدارنده در برابر هرگونه تجاوز خارجی محسوب می شود.

«محمد اسماعیل کوثری» در گفتگو با شبکه یمنی «المسیره» تأکید کرده است که جمهوری اسلامی به هرگونه تجاوز علیه خاک خود پاسخ قاطعانه خواهد داد.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جریان گفتگو با این شبکه یمنی همچنین اظهار داشت: برخورداری از تسلیحات متعارف حق جمهوری اسلامی بوده و قابل مذاکره نیست.

سردار کوثری در ادامه تأکید کرده است: جمهوری اسلامی ایران هیچگاه به دنبال آغاز جنگ نبوده است. قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران در واقع یک عامل بازدارنده در برابر هرگونه تجاوز خارجی محسوب می شود.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین در خصوص توافق هسته ای نیز خاطرنشان کرد: ما تنها در صورتی به تعهدات خود در چارچوب توافق هسته ای عمل می کنیم که طرف مقابل نیز به تعهداتش پایبند باشد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

آغاز بررسی لایحه بودجه از یکشنبه در صحن علنی مجلس

پ فوریه 18 , 2021
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ١۴٠٠ گفت که لایحه بودجه از یکشنبه در صحن علنی مورد رسیدگی قرار می گیرد. رحیم زارع در نشست خبری بعدازظهر امروز (پنج‌شنبه) خود گفت: طی دو روز گذشته از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ شب اعضای کمیسیون تلفیق تلاش کردند تا اصلاحیه دولت را […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000