آذری جهرمی پاسخ ساترا را داد

602e7ecd648ef_602e7ecd648f0 وزیر ارتباطات به نامه و ادعاهای رسانه‌ای و تلویزیونی ساترا توسط چند معاونش و حضورهایی در برنامه زنده شبکه ۳ در حاشیه نمایشگاه اینترنت اشیاء، پاسخ داد.

محمدجواد آذری‌جهرمی در پاسخ به ادعای ساترا به نحوه محاسبه تعرفه ترجیحی توسط اپراتورها گفت: «ساترا یک سازمان قانونی برای ورود به این مسئله نیست.»

در هفته گذشته معاونین ساترا موج جدیدی از انتقادات علیه استارتاپ‌ها و اپلیکیشن‌های‌ فعال این حوزه را آغاز کردند و مدعی شدند تعدادی از «وی او دی ها » نرخ ترجیحی اینترنت داخلی را برای پخش محتوای داخلی لحاظ نمی‌کنند.

معاونان سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی همچنین از راه‌اندازی سایتی برای ثبت شکایت کاربران این‌حوزه خبر دادند.

اقدامی که محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات در واکنش به آن گفت: «نیازی به گزارش ساترا نیست و سازمان تنظیم مقررات ارتباطات این موضوع را بررسی می‌کند و اصلاً ساترا یک سازمان قانونی برای این کار نیست.»

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

قدرت دفاعی ایران یک عامل بازدارنده در برابر تجاوز خارجی است

پ فوریه 18 , 2021
سیاسی/ دفاعی مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با یک شبکه یمنی تأکید کرد: قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران در واقع یک عامل بازدارنده در برابر هرگونه تجاوز خارجی محسوب می شود. «محمد اسماعیل کوثری» در گفتگو با شبکه یمنی «المسیره» تأکید کرده است که جمهوری اسلامی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000