بن‌سلمان در شوک موضع جدید کاخ سفید

سیاسی/ بین الملل 602e72b73dfe6_2021-02-18_17-29 روزنامه گاردین در گزارشی نوشت، دولت بایدن خواهان به حاشیه راندن محمد سلمان است و انتظارات دولت کنونی آمریکا از عربستان، تغییر رویه خود است چرا که دولت جدید آمریکا از سیاست دونالد ترامپ روی گردان است.

منابع مختلف از شوکه شدن و سردرگمی بزرگ ولیعهد عربستان پس از کنار گذاشته شدن آن از ارتباط با آمریکا خبر دادند که باعث شده تا با نزدیکان خود درباره نگرانی‌هایش نسبت به وخیم‌تر شدن روابط با واشنگتن رایزنی کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از القدس العربی، محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان بیش از همه، نگران حمایت واشنگتن از شاهزادگانی است که در مرحله آتی برای تخت سلطنت با یکدیگر رقابت می‌کنند.

این امر پس از آن صورت گرفت که کاخ سفید اعلام کرد، جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا از طریق سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه سعودی با عربستان در ارتباط خواهد بود نه فرزند ولیعهدش، محمد بن سلمان.

منابع مذکور اعلام کردند، محمد بن سلمان پس از اینکه کاخ سفید او را از خودش دور کرد، احساس انزوا می‌کند و او نزدیکانش را از هراس خود نسبت به وخیم‌تر شدن رابطه با آمریکا مطلع ساخته است.

در همین راستا، روزنامه گاردین در گزارشی نوشت، دولت بایدن خواهان به حاشیه راندن محمد سلمان است و انتظارات دولت کنونی آمریکا از عربستان، تغییر رویه خود است چرا که دولت جدید آمریکا از سیاست دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق ایالات متحده روی گردان است.

این روزنامه همچنین نوشت، دولت کنونی آمریکا برخلاف دولت ترامپ که برای ولیعهد توجه و احترام قائل بود، از برقراری ارتباط با محمد سلمان خودداری خواهد کرد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

کجا می توان با بودجه ۱ تا۲ میلیاردی خانه خرید؟

پ فوریه 18 , 2021
این روزها یافتن خانه با بودجه محدود کمی سخت شده است، به طوری که با بودجه بین یک تا ۲ میلیارد تومان می توانید در محله های مختلف تهران، خانه‌های چند سال ساخت را خریداری کنید. البته در برخی محله ها نظیر جیحون، امیریه، سبلان ، پیروزی، تهرانپارس شرقی و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000