پیش‌بینی بارش برف و باران در ۲۵ استان تا اوایل هفته آینده

602e3dbead1e0_2021-02-18_13-43

سازمان هواشناسی از تداوم بارش برف و باران در ۲۵ استان تا اوایل هفته آینده و کاهش ۸ تا ۱۲ درجه ای دما در برخی مناطق کشور خبر داد.

بر اساس نقشه های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی ، کردستان، زنجان، البرز، تهران‌، سمنان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، ایلام، لرستان، خوزستان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال غرب فارس، بوشهر، اصفهان و غرب یزد بارش باران و رعدوبرق پیش بینی شده است.

بارش‌ها در مناطق سردسیر و مرتفع این استان‌ها به شکل برف است.

امروز در آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی بارش های پراکنده دارند و فردا جمعه نیز بارش ها در خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گیلان، مازندران، گلستان، کرمان، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی به صورت پراکنده ادامه دارد.

بارش‌ برف و باران تا اوایل هفته آتی ادامه خواهد داشت. در نیمه غربی کشور هوا به طور محسوسی سردتر می‌شود. این سرمای هوا فردا در مرکز، شمال شرق و شرق کشور روی می‌دهد و به طور میانگین 8 تا 12 درجه دما در این مناطق کاهش می یابد.

امروز در غرب، مرکز، شمال شرق و مناطقی از جنوب شرقی کشور و وزش بادهای شدید و خیزش گرد و خاک پیش بینی شده است. ضمن این که به سبب افزایش ارتفاع برف در ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی برای امروز و فردا احتمال وقوع بهمن در این مناطق وجود دارد.

تهران امروز آسمانی ابری دارد و برای بعد از ظهر افزایش ابر رگبار باران و رعد و برق پیش بینی می شود.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

قیمت دلار و یورو در صرافی ملی پنجشنبه 30 بهمن

پ فوریه 18 , 2021
دلار صبح امروز پنجشنبه 30 بهمن بدون تغییر قیمت و به ارزش ۲۵ هزار و ۱۷۰ تومان در صرافی ملی فروخته می‌شود. دلار صبح امروز در صرافی ملی به قیمت ۲۵ هزار و ۱۷۰ تومان فروخته می شود و ارزش اسکناس آمریکایی نسبت به روز گذشته تغییر نداشته است. نرخ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000