شرط ستاره سینما برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری

602dfb68492e7_602dfb68492ea دواین جانسون می‌گوید: "این تصمیم به مردم بستگی دارد. بنابراین صبر می‌کنم و گوش فرامی‌دهم."

دووین جانسون در مصاحبه‌ جدیدی از احتمال رقابت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفته است. او به "یو‌اس‌ای تودی" می‌گوید: "حاضرم برای ریاست جمهوری در آینده رقابت کنم اگر این چیزی است که مردم می‌خواهند. این را واقعاً جدی می‌گویم، و با این پاسخ نمی‌خواهم گستاخی کنم."

ستاره‌ی "جومانجی" (Jumanji) این روزها در حال انجام مصاحبه‌های مطبوعاتی برای معرفی سریال جدید "راک جوان" (Young Rock) شبکه‌ی NBC است. جانسون در سال ۲۰۳۲ این سریال برای ریاست جمهوری رقابت می‌کند. اما در زندگی واقعی جانسون می‌گوید این تصمیم "به مردم بستگی دارد. بنابراین صبر می‌کنم و گوش فرامی‌دهم."

این بازیگر و کشتی‌گیر سابق در سال ۲۰۱۷ گفته بود که احتمال دارد برای رئیس جمهور شدن به رقابت بپردازد. او در آن زمان به مجله‌ی GQ گفت: "یک سال قبل، این بحث بیشتر و بیشتر مطرح می‌شد. نوعی حس دلگرمی به وجود آمد و باعث شد به خانه روم و فکر کنم: "اجازه دهید در مورد پاسخم واقعاً تجدید نظر کنم و جوابی دهم که بر اساس واقعیت و محترمانه باشد.""

جانسون اخیراً از "جو بایدن" حمایت کرده و گفته بود: "به عنوان یک رأی‌دهنده‌ی مستقل با عقاید سنتریسم از سال‌ها قبل، احساس می‌کنم که معاون رئیس جمهور بایدن و سناتور هریس، بهترین انتخاب برای رهبری کشورمان هستند. و من حمایت خود را از آنان به عنوان رئیس جمهور و معاون رئیس جمهور ایالات متحده اعلام می‌کنم. من هرگز در زندگی‌ و دوران بازیگری‌ام، به شکل عمومی از یک نامزد ریاست جمهوری یا یک معاون رئیس جمهور حمایت نکرده بودم."

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

داعش رسما از جنگ با انصارالله یمن خبر داد

پ فوریه 18 , 2021
سیاسی/ بین الملل گروه تروریستی داعش با انتشار بیانیه‌ای بصورت رسمی از همکاری با شبه‌نظامیان ائتلاف سعودی و جنگ با انصارالله یمن خبر داد. گروه تروریستی داعش با انتشار بیانیه‌ای کوتاه به صورت رسمی از جنگ با نیرو‌های ارتش و انصارالله یمن در کنار شبه‌نظامیان ائتلاف سعودی در استان مأرب […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000