بایدن بالاخره با نتانیاهو تماس گرفت

سیاسی/ بین الملل 602d8239907b2_602d8239907b5 نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بامداد پنجشنبه از تماس «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا با وی خبر داد.

دفتر «بنیامین نتانیاهو» با صدور بیانیه‌ای در این باره گفت که تماس بایدن و نتانیاهو حدود یک ساعت طول کشیده و دو طرف درباره موضوعات مختلفی از جمله توافق‌های سازش با کشورهای عربی صحبت کرده‌اند.

بر اساس بیانیه دفتر نتانیاهو، دو طرف درباره موضوعات مختلفی از جمله توافق‌های سازش با کشورهای عربی و همچنین موضوع ایران صحبت کردند.

به نوشته روزنامه «جروزالم‌پست»، دو طرف همچنین تمایل خود برای تقویت روابط تل‌آویو-واشنگتن را مورد تاکید قرار دادند.

پیش از این، «جنیفر ساکی» سخنگوی کاخ سفید گفته بود اولین تماسی که رئیس جمهور آمریکا با سران کشورهای منطقه غرب آسیا انجام خواهد داد، با نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواهد بود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

آیا گذرنامه سفر بین ایران و ترکیه حذف می‌شود؟

پ فوریه 18 , 2021
چندی است پیشنهاد حذف گذرنامه برای سفر گردشگران ایرانی و ترکیه‌ای بین دو کشور مطرح شده است. علی اصغر مونسان درباره پیشنهاد حذف گذرنامه بین دو کشور ایران و ترکیه اظهار کرد: طی سفری که به ترکیه داشتم، متوجه شدم همتایان ترک پیشتر تجربه استفاده از کارت ملی به جای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000