حضور نیروهای امنیتی نیجریه برای نجات دانشجویان ربوده شده

سیاسی/ بین الملل 602d0c165bbb3_602d0c165bbb5 سخنگوی ریاست جمهوری نیجریه امروز (چهارشنبه) اعلام کرد، نیروهای امنیتی و ارتش این کشور برای نجات دانشجویان و کارمندان یک مدرسه که توسط راهزن‌ها در مرکز این کشور ربوده شدند، وارد عمل شده‌اند.

محمدو بوهاری، رئیس جمهوری نیجریه به نیروهای امنیتی و ارتش این کشور دستور داده تا برای نجات این گروگان‌ها وارد عمل شوند.

اوایل امروز، گروهی از مردان مسلح ملبس به یونیفورم‌های نظامی به یک کالج در شهر کاگارا حمله کرده و دانشجویان و کارمندان را ربوده و به مکانی نامعلوم بردند.

هنوز معلوم نیست که چه تعدادی از دانشجویان و کارمندان گروگان گرفته شده‌اند. همچنین دست کم یک دانشجو در جریان حمله این مردان مسلح کشته شده و تعدادی دیگر هم زخمی شده‌اند.

سخنگوی ریاست جمهوری نیجریه در توئیتی نوشت: بوهاری این حمله را محکوم کرده است، بر اساس این گزارش‌ها، رئیس جمهوری به نیروهای مسلح و پلیس دستور داده تا هر چه سریعتر این افراد را آزاد و آنها را برگردانند.

گفته می‌شود در زمان وقوع حمله، ۱۰۰۰ نفر در این کالج بودند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ایرج کابلی درگذشت

چ فوریه 17 , 2021
ایرج کابلی، نویسنده، مترجم، خط و زبان‌شناس، وزن‌شناس و شعرپژوه درگذشت. ۱۰ کتاب ترجمه و تألیف از این چهره فرهنگی منتشر شده و آخرین ترجمه‌اش از شعرهای آنّا آخماتُوا در کتابی با نام «سوگ‌نامه» در حال انتشار است. در سال ۹۹ دو کتاب «دستور جامع زبان اوستا» و «رمان منظوم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000