آمریکا: حمله به اربیل را در زمان و مکان دلخواه پاسخ خواهیم داد

سیاسی/ بین الملل 602c1d25eeff8_602c1d25eeffb سخنگوی وزارت خارجه آمریکا شامگاه سه‌شنبه گفت دولت این کشور حملات انجام‌شده در منطقه «اربیل» که در جریان آن ۵ آمریکایی زخمی شدند را پاسخ خواهد داد.

پرایس گفت آمریکا این حملات را «در زمان و مکانی که خودش انتخاب می‌کند» پاسخ خواهد داد. او همچنین خاطرنشان کرد «آنتونی بلینکن»، وزیر خارجه آمریکا با «مصطفی الکاظمی»، نخست‌وزیر عراق درباره حمله به اربیل گفت‌وگو کرده است.

شامگاه دوشنبه منابع خبری گزارش دادند فرودگاه بین‌المللی اربیل و یک پایگاه آمریکا در این فرودگاه هدف حمله راکتی قرار گرفته است. ساعاتی پس از انتشار این خبر، یک گروه عراقی تازه تأسیس موسوم به «سرایا اولیاء الدم»، با بیان اینکه اشغالگران آمریکایی در هیچ جای عراق امنیت نخواهند داشت، مسئولیت حمله به اربیل را برعهده گرفت.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

توقف کارکرد تخمدان، روند پوکی استخوان را تشدید می‌کند

چ فوریه 17 , 2021
یک متخصص زنان و زایمان گفت: با یائسگی که توقف کارکرد تخمدان است، روند پوکی استخوان تشدید می‌شود نغمه منصوری اظهار کرد: سن یائسگی، به عواملی مانند ژنتیک بستگی دارد. در فرایند آنتی بادی علیه تخمدان، در سنین زیر ۴۰ سال، لازم است ارگان‌های داخلی بدن چک شوند. زمانی فرد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000