۶ بازیگری که وسایل استفاده شده در فیلم‌ها را برای خود برداشتند

602bca72771be_602bca72771c0 بازیگران به دلایل مختلفی از فیلم‌های سینمایی که در آن بازی می‌کنند، وسایلی را برای خود بر می‌دارند.

بدون شک به همان اندازه که بازی و دیالوگ‌های هیجان انگیز بازیگران و کارگردانی فیلمساز‌های با استعداد در ماندگار شدن یک فیلم مهم است، به همان اندازه استفاده درست از وسایل و طراحی صحنه می‌تواند تاثیرگذار باشد و باعث شود فیلم مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد.

برای مثال شخصیت ایندیانا جونز، به شلاقش معروف است و یا کاراکتر‌های «شکارچیان روح» برای استفاده از پک‌های پروتونی بی معنا هستند. یک مسئول دارایی ماهر یا می‌تواند این وسایل مورد نیاز برای سکانس‌های مختلف را تامین کند یا آن‌ها را بسازد.

بعضی از این وسایل که در صحنه‌های فیلمبرداری استفاده می‌شوند، به اندازه‌ای جذاب هستند که صد‌ها هزار دلار و و گاهی میلیون‌ها دلار در حراجی‌ها فروخته می‌شوند و به دست طرفداران آن‌ها می‌رسند.

اما گاهی هم بازیگران یک فیلم به دلیل علاقه شان بعضی از این وسایل را برای خودشان برمیدارند. برخی آن‌ها را می‌دزدند و در شرایط مودبانه‌تر برای تصاحب آن‌ها اجازه می‌گیرند. در هر صورت در اینجا چند بازیگری را می‌بینید که وسایل مورد استفاده در فیلم‌های سینمایی را به عنوان یادگاری برداشته اند.

بن استیلر در «پیشتازان فضا»

۶ بازیگری که وسایل استفاده شده در فیلم‌ها را برای خود برداشتند

بن استیلر وسایل زیادی را به عنوان یادگاری از «پیشتازان فضا» برداشته است. علاوه بر کلاه شخصیت «گورن» که در اولین قسمت از این مجموعه استفاده شده بود را در اختیار دارد بلکه دو جفت از نمونه گوش‌های مصنوعی که توسط لئونارد نیموی پوشیده شده بود را نیز پیش خود نگه داشته است. او حتی از آن‌ها در فیلم سینمایی «تندر استوایی» هم استفاده کرد. این کار استیلر توجه لئونارد نیمو را جلب کرد و او یک جفت دیگر با امضای خودش به وی هدیه داد.

رابرت داونی جونیور در «انتقام جویان:عصر اولتران»

۶ بازیگری که وسایل استفاده شده در فیلم‌ها را برای خود برداشتند
با این وجود که داستان‌های بی‌شماری در مورد برداشته شدن وسایل از صحنه فیلم‌های سینمایی «انتقام جویان» وجود دارد، اما موردی که رابرت داونی جونیور دست روی آن گذاشت کمی عجیب بود و البته بر خلاف بقیه برای برداشتن آن اجازه گرفت. در زمان فیلمبرداری «انتقام جویان: عصر اولتران» او از مارول می‌خواهد که علامت حدودا ۹ متری A که روی ساختمان تونی استارک نصب شده بود را بردارد. از آنجایی که او فقط برای یک فیلم ۵۰ میلیون دلار پول دریافت کرده است، چنین درخواستی عجیب به نظر نمی‌رسد.

مکالی کالکین در «تنها در خانه ۲»

۶ بازیگری که وسایل استفاده شده در فیلم‌ها را برای خود برداشتند

در فیلم سینمایی «تنها در خانه ۲» میبینیم که شخصیت کوین از یک وسیله ضبط صدا استفاده می‌کند. البته این وسیله واقعا کار نمی‌کرد، اما در هر صورت، کالکین اجازه پیدا کرد که آن را به عنوان هدیه به خانه ببرد. سال‌ها هم یک مدل از وسیله ساخته شد که به دلیل عدم کارکرد مناسب با استقبال روبرو نشد.

دنیل رادکلیف در «هری پاتر»

۶ بازیگری که وسایل استفاده شده در فیلم‌ها را برای خود برداشتند
به غیر از عینک‌های هری پاتر هیچ جنبه ماندگاری در لباس و وسایل‌های او نمی‌توان پیدا کرد. به همین دلیل دنیل رادکلیف تمایل زیادی داشت تا آن‌ها را با خود ببرد. او در مصاحبه خود بیان کرد که بعد از پایان فیلمبرداری قسمت اول یک جفت از آن ها را دریافت می‌کند و بعد از قسمت پایانی نیز دوباره یک جفت دیگر نصیبش می‌شود که به شوخی گفت آن را ربوده است.

کریس همسورث در فیلم «ثور»

۶ بازیگری که وسایل استفاده شده در فیلم‌ها را برای خود برداشتند
اگر هر بازیگر دیگری به جای کریس همسورث بود دلش می‌خواست یک نسخه از چکش شخصیت ثور را برای خودش بردارد. این همانکاری بود که همسورث انجام داد. او در یک مصاحبه اعتراف کرد که تقریبا ۵ چکش را برای کلکسیون شخصی اش بدون اینکه اجازه بگیرد برداشته است. با وجود اینکه عده‌ای تصور می‌کنند این چکش‌ها خیلی سبک اند، اما همسورث می‌گوید که آن‌ها خیلی سنگین هستند.

رایان ریلوندز در «ددپول»

۶ بازیگری که وسایل استفاده شده در فیلم‌ها را برای خود برداشتند
رینولدز در مصاحبه‌ای گفته بود که ۱۰ سال برای این نقش صبر کرده است و حالا باید یک لباس از شخصیت دپول را بردارد. دلیل او منطقی بود چرا که بعد از بازی در قسمت اول، مشخص نبود که او دوباره فرصت بازی مجدد در لباس این شخصیت را پیدا می‌کند. البته او در قسمت دوم هم بازی نقش آفرینی کرد و ساخت قسمت سوم آن نیز تایید شده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

دولت با افزایش قیمت مصوب مرغ موافقت نکرد

س فوریه 16 , 2021
دولت با تغییر قیمت مصوب مرغ برای سالجاری موافقت نکرد و قرار شد که سهیمه دان مرغداران افزایش یابد ضمن اینکه تصمیم گیری درباره قیمت به نیمه فروردین ۱۴۰۰ موکول شد. قرار بود امروز در جلسه‌ای با حضور مسئولان ستاد تنظیم بازار، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت صمت و مسئولان تشکل‌های […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000