هوای تهران ۱۰ درجه سرد می‌شود

602a653e3b842_2021-02-15_15-42

هواشناسی استان تهران اعلام کرد: با روند کاهشی، تا پایان هفته دمای هوای این شهر با ۱۰ درجه کاهش، از ۲۰ به ۱۰ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

امروز وضعیت جوی این استان، آسمانی صاف گاهی همراه با وزش باد ملایم و در مناطق شهری و پرتردد در بعضی ساعات همراه با غبار محلی، فردا با عبور امواج تراز میانی در بعضی ساعات افزایش ابر، وزش باد و در مناطق شمال و غرب استان بارش پراکنده خواهیم داشت.

همچنین از روز چهارشنبه تا صبح جمعه با فعالیت سامانه بارشی آسمانی ابری همراه با وزش باد و در بعضی ساعات همراه با بارش باران و در ارتفاعات بارش باران و برف و مه مورد انتظار است.

بر اساس این گزارش، از سه شنبه شب تا جمعه بخصوص در مناطق جنوبی استان در بعضی ساعات وزش باد شدید و تا روز چهارشنبه روند افزایش دما و از چهارشنبه شب کاهش دما احتمال می رود.

بیشینه و کمینه دمای هوای پایتخت در روزهای دوشنبه۱۹ و ۹، سه شنبه ۲۰ و ۱۲ ، چهارشنبه ۱۹ و ۱۰، پنجشنبه۱۴ و ۵ و جمعه ۱۰ و ۵ درجه سانتیگراد احتمال می‌رود.

ورامین با ۲۲ درجه و فیروزکوه با منفی ۶ درجه سانتیگراد کمترین و بیشترین بیشینه و کمینه طی ۲۴ ساعت گذشته را به ثبت رساندند.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

فردا؛ آغاز به کار نخستین ایستگاه استفاده از 5G در تهران

د فوریه 15 , 2021
آذری جهرمی، وزیر ارتباطات از آغاز به کار نخستین ایستگاه استفاده از 5G در تهران خبر داد. badoorbin.comakhbarazad.comمنبع : خبرفوری

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000