واکنش بازیگر پیشکسوت به اظهارات بهروز افخمی درباره کرونا

602a74004eee1_602a74004eee3 محمد الهی، بازیگر پیشکسوت می‌گوید که بهروز افخمی احتمالاً خودش هم به حرف‌هایی که می‌زند باور ندارد و این حرف‌ها را برای جلب توجه به زبان می‌آورد.

چندی پیش بهروز افخمی که به محل برگزاری جشنواره فجر رفته بود، درباره کرونا و پروتکل‌های بهداشتی حرف‌های عجیبی زد که بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها و فضای مجازی داشت.

در همین باره از محمد الهی بازیگر فیلم «گیج‌گاه» پرسیدیم که در پاسخ گفت: «بله، متأسفانه من آن ویدیو را دیدم و پیش خودم گفتم بهروز افخمی چرا چنین حرف‌هایی می‌زند؟ اگر یک آدمی باشد که متوجه این موارد نباشد قابل درک است اما اینکه کسی مانند ایشان بگوید، ماسک توطئه است یا پروتکل‌ها نباید رعایت شود، بسیار شوکه کننده است.

البته من فکر می‌کنم خودش به حرف‌هایی که زده باور ندارد و فقط می‌خواهد خلاف جهت آب شنا کند تا دیده شود. اصلاً نباید این حرف‌هایی که ایشان زدند را جدی گرفت، چون خودشان هم می‌دانند که حرف‌هایشان جدی نیست. به هر حال زمانی که ۱۰۰ نفر یک حرف را می‌زنند اگر من هم مانند آن‌ها صحبت کنم، دیده نمی‌شوم، پس من خلاف نظر جامعه و یا آن افراد صحبت می‌کنم تا خودم و حرف‌هایم دیده شوند. کرونا خیلی جدی است و با کمی تعقل به این نتیجه می‌رسیم که باید تمام پروتکل‌ها را رعایت کنیم و به هر حرف فکر نشده‌ای توجه نکنیم.»

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

شوخی حیاتی با عموپورنگ: کی صاحب زن‌عمو می‌شویم؟

د فوریه 15 , 2021
محمدرضا حیاتی، گوینده باسابقه خبر در گفتگو با عمو پورنگ از او پرسید که کی ازدواج می‌کند.badoorbin.comakhbarazad.comمنبع : خبرفوری

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000