افرادی که می گویند نظام در حال تضعیف شدن است، در خواب خرگوشی‌اند

سیاسی/ سیاست داخلی 602a5f7d8ba51_602a5f7d8ba54 یک مرجع تقلید رفع مشکلات جوانان را مورد تأکید قرار داد و گفت: کاهش ارزش پول ملی سبب سختی بیشتر معیشت مردم شده و نمایندگان مجلس باید جلوی روند کاهش ارزش پول ملی را بگیرند.

آیت‌الله حسین نوری‌همدانی ظهر امروز در دیدار رئیس کمیسیون بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی و اعضای مجمع نمایندگان استان همدان که در دفتر معظم له برگزار شد، اظهار داشت: خدمت مخلصانه به انقلاب و مردم ولایتمدار ایران اسلامی وظیفه همه مسئولان است.

وی با تأکید بر اینکه خدمت به خلق خدا از بهترین عبادات است، افزود: مسئولان کشور در هر رده و جایگاهی متواضعانه، صمیمانه و صادقانه با مردم برخورد کنند تا قشر‌های مختلف، خیرخواهی مسئولان را حس کنند.

وی رفع مشکلات جوانان را مورد تأکید قرارداد و بیان کرد: بالا رفتن سن ازدواج و سختی مضاعف معیشت جوانان موردتوجه باشد، کاهش ارزش پول ملی سبب سختی بیشتر معیشت مردم شده و نمایندگان مجلس باید جلوی روند کاهش ارزش پول ملی را بگیرند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه عنوان کرد: مردم استان همدان مردمی متدین، انقلابی و همیشه درصحنه هستند، مردم این استان همیشه در خط اسلام و انقلاب بوده‌اند و خواهند بود و تقدیم بیش از هشت هزار شهید به انقلاب افتخار بزرگی است که باید از وصیت و صحبت وزندگی شهدا درس آموخت.

آیت‌الله نوری همدانی تداوم آرمان‌های امام راحل را مورد تأکید قرارداد و تصریح کرد: علی‌رغم تمام مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌ها، ایران اسلامی به برکت انقلاب و خون شهدا راه خود را باصلابت و اقتدار ادامه می‌دهد.

وی گفت: افرادی که در خواب خرگوشی فرو رفته‌اند و اعتقاد دارند نظام و انقلاب اسلامی در حال تضعیف شدن است این موضوع را بدانند که انقلاب اسلامی بافکر، فطرت و فرهنگ مردم ایران سازگار است و تحت تأثیر مشکلات قرار نمی‌گیرد.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی بسیار مستحکم و ریشه‌دار و مقدمه‌ای برای ظهور امام زمان (عج) است و باهمت و درایت علما و مسئولین و مردم، این انقلاب با توطئه دشمنان از بین نخواهد رفت.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

 دولت تنها 50 هزار میلیارد تومان در لایحه بودجه تغییر ایجاد کرده است

د فوریه 15 , 2021
سیاسی/ مجلس عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: دولت در لایحه بودجه اصلاحات و تغییرات اندکی را ایجاد کرده و این تغییرات تا سقف 50 هزار میلیارد تومان است. حسینعلی حاجی دلیگانی با اشاره به نشست مشترک اعضای هیأت رئیسه مجلس و روسای کمیسیون های تخصصی، گفت: در این جلسه موضوع […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000