قیمت مرغ چند روز دیگر کاهش می‌یابد

602a2752cb6fc_602a2752cb6ff وزیر صمت گفت: با تحویل مرتب نهاده‌ها به وزارت جهاد و مداخله در بازار، تا چند روز آینده قیمت مرغ به حالت تعادل باز می‌گردد.

علیرضا رزم حسینی در حاشیه جلسه با نمایندگان مجلس، اظهار داشت: وزارت صمت به صورت مرتب نهاده‌ها را از بندرعباس تحویل وزارت جهاد کشاورزی می‌دهد و وزارت جهاد نیز اطلاعات را در سامانه بازارگاه، بارگذاری می‌کند.

وزیر صمت افزود: توزیع از سوی وزارت جهاد کشاورزی انجام می‌شود و با توجه به این گزارشات، روز گذشته نماینده وزارت جهاد کشاورزی در ستاد تنظیم بازار اعلام کرد که ظرف چند روز آینده نسبت به عرضه مرغ دربازار مداخله خواهد کرد و قیمت مجدد به حالت تعادل بر می‌گردد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

گلنوش خالقی درگذشت/ وداع با نوازنده پیانو و دختر روح‌الله خالقی

د فوریه 15 , 2021
گلنوش خالقی، موسیقیدان، آهنگساز، رهبر ارکستر و رهبر گروه کُر کشورمان درگذشت. صفحه سال‌نوای موسیقی ایران از درگذشت گلنوش خالقی خبر داد. گلنوش خالقی فرزند استاد مسلم موسیقی روح الله خالقی، ۱۷ دی سال ۱۳۱۹ در تهران متولد شد. او در سال ۱۳۳۰ به هنرستان موسیقی ملی راه یافت و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000