روزنامه کیهان دولت هاشمی و موسوی را در تراز انقلاب می‌داند، دولت احمدی‌نژاد و روحانی را، نه

سیاسی/ سیاست داخلی 602a0a04b1f66_2021-02-15_09-13 روزنامه کیهان در سرمقاله امروز، خواهان آن شد که سیاست به دوران 20 سال قبل برگردد یعنی دورانی که در تراز انقلاب بود.

این روزنامه نوشت: به نظر می‌رسد بالغ بر بیست سال مظلوم‌نمایی توام با تحریف مدعیان اصلاح‌طلبی، به حداشباع رسیده و مردم در انتخابات آتی حق دارند انتخابی از سر عبرت آموزی، و معطوف به بازگرداندن ریل مدیریت اجرایی به تراز «جمهوری اسلامی» انجام دهند.

دلسوزان انقلابی اگر می‌خواهند کشور مجددا شاهد پسرفت نباشد، باید برای مشارکت حداکثری و انتخابی شایسته «جمهوری اسلامی» تدارک کنند. تدارکی از جنس تمهید فضای گفتمانی، همراه با راهبرد و برنامه و تیم.

با این توصیف، عملا کیهان دولتهای دوران دفاع مقدس،سازندگی و دولت اول اصلاخات را در تراز انقلاب می داند و دوره احمدی نژاد و روحانی را، نه.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ستاد تامین استان اصفهان در حال شناسایی توهین‌کنندگان به رییس‌جمهوری است

د فوریه 15 , 2021
سیاسی/ دولت معاون سیاسی وزارت کشور، تضعیف نهاد ریاست جمهوری را منجر به کاهش مشارکت در انتخابات عنوان کرد و گفت: شورای تامین استان اصفهان پیگیر شناسایی عوامل توهین کننده به رییس جمهوری در راهپیمایی ۲۲ بهمن است. «جمال عرف» درباره واکنش وزارت کشور به عنوان مسوول شورای امنیت کشور […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000