سهام عدالت اموات از مالیات معاف شد

6029ff6d4fc3b_6029ff6d4fc3e رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور در ابلاغیه آزادسازی سهام عدالت اعلام کرد: سهام عدالت به عنوان دارایی‌های ماترک متوفیان معاف از مالیات است

امید علی پارسا در ابلاغیه به ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور احکام مالیاتی آیین‌نامه اجرایی آزادسازی سهام عدالت را ابلاغ کرد.

بر اساس تبصره سه ماده دو این ابلاغیه، سهام عدالت به عنوان دارایی های ماترک متوفیان تا تاریخ یکم مرداد ماه امسال معاف از مالیات موضوع بند یک ماده 17 و ماده 143 و ماده 143 مکرر قانون مالیات های مستقیم است.

همچنین شرکت‌های سهام عدالت استانی باید از روش حسابداری خالص ارزش فروش استفاده کرده و افشاهای لازم را بر اساس استاندارهای حسابداری در صورت‌های مالی انجام دهند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

تست کرونا برای سفرهای دریایی اجباری شد/ هجوم مسافران کمتر شد

د فوریه 15 , 2021
مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد: برای کنترل و رصد بیشتر در این زمینه تست فوری کرونا از مسافرانی که می‌خواهند از شناورها استفاده کنند، گرفته می‌شود. اوایل بهمن ماه نگرانی‌هایی درباره که به جزایر کیش و قشم منتهی می‌شود، به وجود آمد و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000