یک مثال عینی برای اثبات اشتباه راهبردی دولت در گره‌زدن اشتغال صدها هزار ایرانی به یک پلتفرم خارجی

سیاسی/ سیاست داخلی 602970aaa8ee3_2021-02-14_22-19 نشریه لوپوئن فرانسه امروز در گزارشی با عنوان «سرنوشت غم‌انگیز کارکنان ایرانی شرکت رنو» اعلام کرد که ۱۱۴ کارمند ایرانی خودروسازی رنو در وضعیت بسیار نامناسبی قرار دارند.

به گزارش رسانه فرانسوی، در پی فسخ غیرقانونی قرارداد ایرانیان توسط شرکت فرانسوی رنو، نه‌تنها از امکانات حداقلی که طی این مدت در اختیارشان بود، محروم می‌شوند که اساساً ملزم به ترک فرانسه و دیپورت از آن کشور شده‌اند؛ این افراد که شغل سابقشان در ایران را هم ازدست‌داده می‌بینند، طی این مدت دچار مشکلات متعددی شده و بسیاری از آن‌ها هم در آستانه طلاق هستند.

این موضوع زمانی اهمیتی دوچندان می‌یابد که در جریان پروپاگاندای همراه باافتخار دولتی‌ها مبنی بر اشتغال یک‌میلیون ایرانی در اینستاگرام، این انتقاد از سوی دلسوزان مطرح شد که تکیه به اشتغال‌زایی در اینستاگرام مثل این است که ایرانی‌ها را برای کارگری به کشورهای همسایه بفرستید؛ اگر یک روز این صاحب‌کار خارجی تصمیم بگیرد همه کارگرهایش را اخراج کند چه می‌کنید؟ وزارت ارتباطات امنیت شغلی بیش از ۵۰۰ هزار نفر ایرانی را به خطر انداخته است.

با توجه به مسائل روی‌داده برای کارگران ایرانی رنو، ضروری است تا مسئولان دولتی در رویه خود پیرامون پلتفرم‌های خارجی تجدیدنظر اساسی نمایند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

چگونه از باتری تلفن هوشمند خود مراقبت کنیم؟

ی فوریه 14 , 2021
مشکل زود تمام شدن باتری یکی از رایج‌ترین مشکلاتی است که بسیاری از افراد تجربه می‌کنند. این مشکل می‌تواند به قدیمی بودن گوشی مرتبط باشد، اما می‌تواند با برخی راهکار‌های ساده بهبود پیدا کرده و حل شود. برای بهبود وضعیت باتری و کاهش وابستگی به شارژر می‌توانید این راهکار‌های ساده […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000