دستیار ظریف به شایعات درباره خروج ایران از سوریه پایان داد

سیاسی/ سیاست خارجی 60291e766baa9_60291e766baae دستیار ارشد وزیر امور خارجه کشورمان گفت که حضور ایران در سوریه بنا به درخواست رسمی دولت این کشور است و هیچ پیامی برای خروج نیروهای خود از این کشور دریافت نکرده‌ایم.

«علی‌اصغر خاجی» امروز (یکشنبه) در گفت و گو با خبرگزاری «اسپوتنیک» روسیه درباره خروج نیروهای ایران از سوریه افزود: تهران هیچ پیامی برای خروج نیروهای خود از سوریه دریافت نکرده است و ما به درخواست دولت سوریه در آنجا حاضر هستیم و این حضور تا زمانی که مردم و دولت سوریه تمایل داشته باشند، ادامه خواهد یافت.

این دیپلمات ارشد ایران با بیان اینکه کسانی باید سوریه را ترک کنند که به طور غیرقانونی آمده و سرزمین‌های این کشور را اشغال کرده‌اند، تاکید کرد: مناطق سوریه باید تحت حاکمیت ملی و دولت سوریه که امنیت را در آنجا نهادینه می‌کند، باشد.

وی درباره حملات مکرر رژیم صهیونیستی به مناطق محل استقرار نیروهای ایران و حزب الله در سوریه اظهار داشت: ماهیت رژیم صهیونیستی از ابتدای تاسیس در منطقه به طور طبیعی خصمانه و ظالمانه است و راه و روش آن‌ ضد مردم فلسطین و کشورهای همسایه بوده است.

خاجی افزود: در حالی که دولت سوریه با تروریست‌ها می‌جنگد، رژیم اسرائیل به تروریست‌ها کمک می‌کند.

دستیار ارشد وزیر امور خارجه ایران تاکید کرد: هدف از حضور نیروهای ایران در سوریه مبارزه با داعش و نهادهای تروریستی است اما اگر رژیم صهیونیستی بخواهد از خطوط قرمز عبور کند، با پاسخ قاطعی روبرو خواهد شد که از اقدامات خود پشیمان می‌شود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

رهن و اجاره املاک ۹۰ تا ۱۲۰ متری پایتخت / جدول نرخ ها

ی فوریه 14 , 2021
رهن کامل املاک ۹۰ تا ۱۲۰ متری پایتخت با مبالغی نظیر ۳۰۰، ۴۵۰، ۶۰۰، ۷۰۰ و ۸۵۰ میلیون تومان امکانپذیر است. برای اجاره ماهانه املاک در متراژ ۹۰ تا ۱۲۰ متر در محله های مختلف پایتخت باید مبالغی مانند ۲، ۳ ، ۶ ، ۷، ۹ ، ۱۰، ۱۴ و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000