اعتراف شهاب حسینی به افت فصل دوم و سوم سریال شهرزاد/ ویدئو

6028ce6aecdbd_6028ce6aecdbf پس از استقبالی که از "شهرزاد ۱" صورت گرفت عوامل این سریال تصمیم گرفتند آن را برای دو فصل دیگر ادامه دهند اما برخلاف انتظارها دو فصل بعدی چندان مورد توجه قرار نگرفت.

"شهرزاد" به کارگردانی حسن فتحی از جمله سریال‌های پربیننده دهه نود است. فصل اول این سریال به قدری مورد استقبال قرار گرفت که موفق شد شبکه نمایش خانگی را احیا کند، به طوریکه میزان رضایت مخاطبان از سریال‌های تازه شبکه نمایش خانگی همچنان با "شهرزاد" مقایسه می‌شود.

پس از استقبالی که از "شهرزاد ۱" صورت گرفت عوامل این سریال تصمیم گرفتند آن را برای دو فصل دیگر ادامه دهند و علیرغم آنکه بازیگران جدیدی نظیر رضا کیانیان، امیر جعفری و رویا نونهالی به سریال اضافه شدند، فصل‌های بعدی چندان مورد استقبال قرار نگرفت.

شهاب حسینی که در این سریال یکی از نقش‌های اصلی را بازی می‌کند حالا اعتراف می‌کند که شهرزاد ۲ و ۳ با افت مواجه شده و با فصل اول فاصله دارند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

۶۲ فوتی و ۷۳۹۰ مبتلای جدید کرونا در کشور

ی فوریه 14 , 2021
سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه در طول ۲۴ ساعته گذشته ۶۲ بیمار مبتلا به کرونا جان باختند، گفت: بر این اساس مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۵۸ هزار و ۹۴۵ نفر رسید. دکتر سیما سادات لاری گفت: از دیروز تا امروز ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ و بر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000