آواز پرواز همای به یاد علی انصاریان و مهرداد میناوند/ ویدئو

60282dd5dc299_60282dd5dc29b پرواز همای، خواننده موسیقی ایرانی اثری که به یاد انصاریان و میناوند اجرا کرده است را به اشتراک گذاشت و نوشت: شاید این روزهای سخت یک سال از جنگ جهانی سوم بود که گذشت.

پرواز همای با حضور در برنامه‌ای اینترنتی که اجرای آن را بنیامین بهادری برعهده دارد، قطعه‌ای را به زنده‌یاد علی انصاریان و زنده‌یاد مهرداد میناوند تقدیم کرد.

پرواز همای همراه با انتشار این ویدئو در صفحه اینستاگرامش نوشت: "شاید این روزهای سخت یک سال از جنگ جهانئ سوم بود که گذشت، آه چه روزهای غم انگیزی، بسیاری از یاران و دوستان و اقوام رو از دست دادیم همچنان جهان بازیچه ی دست بشرکُش هاست، ارام و بی صدا می میرند کسانی که فرصت بسیار برای زیستن و عشق ورزیدن داشتند، تر و خشک با هم می سوزند و سکوت عجیبی دنیا رو فرا گرفته، خدا می دونه چه کسانی به آسانی سکان کشتئ دنیا رو در دست گرفتند و هر کسی رو که می خواهند به دریا می اندازند…"
علی انصاریان و مهرداد میناوند دو ستاره سابق تیم فوتبال پرسپولیس در ماه جاری بر اثر بیماری کرونا از دنیا رفتند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

به ۴۰سالگی که رسیدید، آزمایش خون بدهید / کلسترول بالا می‌تواند خود را به‌صورت بیماری پوستی نشان دهد

ی فوریه 14 , 2021
عضو انجمن جراحان قلب آمریکا STS گفت: اگر دلیل بالا بودن کلسترول ارثی باشد، خیلی زود خودش را نشان می‌دهد اما برای مردم عام آزمایش خون بهترین راه برای تشخیص میزان کلسترول است‌. پروفسور محمد علی یوسف نیا در گفتگو با خبر فوری بیان کرد: علائم بالینی افرادی که کلسترول […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000