قیمت مسکن در گران‌ترین منطقه تهران اعلام شد

602826e76770f_602826e767711 قیمت مسکن در گران‎ترین منطقه تهران ۵ برابر قیمت مسکن در ارزان‎ترین منطقه تهران است .

بر اساس آخرین آمار ارائه شده از سوی بانک مرکزی، در میان مناطق ۲۲‌گانه شهر تهران، بیشترین متوسط قیمت هر متر خانه حدود ۶۰ میلیون تومان در منطقه یک و کمترین آن با حدود ۱۲ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان در منطقه ۱۸ بوده است.

بر این اساس متوسط قیمت مسکن در منطقه یک با افزایش ۹۹ درصدی و در منطقه ۱۸ با افزایش ۸۶.۱ درصدی در دی ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل روبرو بوده است.

بانک مرکزی گزارش بازار مسکن در دی ماه امسال را منتشر کرد که نشان می‌دهد متوسط قیمت مسکن در دی ماه امسال نسبت به دی پارسال رشد ۹۸.۳ درصدی داشته است.

گزارش تحولات بازار مسکن در شهر تهران که از سوی بانک مرکزی منتشر شده، بیانگر این است که در دی امسال متوسط قیمت خرید و فروش یک مترمربع زیربنای واحد مسکونی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی تهران ۲۷ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان بوده که نسبت به ماه قبل ۱.۸ درصد افزایش دارد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

چرا احتمال فوت مردان بر اثر کرونا دو برابر زنان است؟

ی فوریه 14 , 2021
رئیس انجمن اورولوژی ایران گفت: احتمال فوت مردان در اثر ابتلا به کرونا بیش از زنان است. دکتر عباس بصیری در نشست خبری که به مناسبت هفته سلامت مردان در انجمن اورولوژی ایران برگزار شد، اظهار داشت: در کل دنیا هفته سلامت مردان در ماه ژوئن برگزار می‌شود؛ انسان بین […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000