واکنش نماینده اصفهان به توهین به رییس‌جمهور: تلنگر است

سیاسی/ مجلس 602834e9bedb8_2021-02-13_23-52 مهدی طغیانی در مورد توهین به رییس جمهور در راهپیمایی ۲۲ بهمن در اصفهان نوشت: «شاید این حادثه ناگوار، تلنگری به رییس جمهور محترم باشد که به خود آیند و از کاستی‌ها عذرخواهی کنند.»

مهدی طغیانی در مورد توهین به رییس جمهور در راهپیمایی ۲۲ بهمن در اصفهان نوشت: «‌توهین از هیچکس قابل قبول نیست و قطعاً محکوم است اما برخورد به این بهانه هم پاک کردن صورت مسأله است.

شاید این حادثه ناگوار، تلنگری به رییس جمهور محترم باشد که به خود آیند، درباره تلخی آنچه از سیاستهای دولت در کام مردم ریخته شده، بیشتر جویا شوند و از کاستی‌ها عذرخواهی کنند.»

گفتنی است که روحانی رییس جمهوری در سخنرانی خود در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن گفته بود: «اگر در این چند سال در بخش‌هایی نتوانستیم آنچنان که شایسته ملت است عمل کنیم، از مردم طلب عفو می‌کنم.»

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

پشت پرده جهش ۳۰ درصدی بیت کوین در ۱۰ روز چیست؟

ی فوریه 14 , 2021
قیمت بیت کوین در روزهای اخیر، جهش فوق‌العاده ای داشته است. این ارز که پرطرفدارترین ارز دیجیتال به شمار می‌رود، نسبت به رقم ۳۶.۸ هزار دلار در ۱۵ بهمن، حدود ۳۰ درصد رشد قیمت داشته و به بیش از ۴۷.۶ هزار دلار رسیده است. قیمت بیت کوین در روزهای اخیر، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000