بخشدار مرکزی شیراز بازداشت شد

استان‌ها/ فارس 602818cd032ee_2021-02-13_21-52 رئیس کل دادگستری استان فارس اعلام کرد: بخشدار مرکزی شیراز در راستای مبارزه با فساد بازداشت شد.

روابط عمومی دادگستری استان فارس شامگاه شنبه به نقل از حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی افزود: پیش از این نیز سه نفر دیگر شامل یک نفر از اعضای شورای بخش مرکزی، یک نفر از اعضای شورای یکی از روستاهای اطراف شیراز و یک نفر از کارمندان بخش دولتی دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه درباره افراد نامبرده قرار تأمین کیفری مناسب صادر شده است تصریح کرد: این فساد با اِشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) کشف شد و هم اکنون تحقیقات تکمیلی پرونده زیر نظر بازپرس ویژه در حال انجام است.

این مقام ارشد قضایی استان فارس با تأکید بر اراده راسخ دستگاه قضایی در مبارزه با فساد گفت: دستگاه قضایی در دوران تحول با ورود قاطع به موضوع مبارزه با فساد و توجه ویژه به مفاسد درون و بیرون دستگاه ثابت کرده است با جدیت موضوع مبارزه با فساد را در دستور کار دارد و ما نیز در مجموعه قضایی استان با تبعیت از این سیاست کلان قضایی ازهیچ گونه فساد کوچک و بزرگی اغماض نخواهیم کرد.

وی عملکرد آگاهانه ضابطین و همچنین نهاد های نظارتی از جمله اداره کل بازرسی استان را ستود و خاطر نشان ساخت: حامیان اصلی مبارزه قاطعانه دستگاه قضایی با فساد مردم هستند و بی تردید عملکرد مناسب قضات در این راستا زمینه رضایت عمومی را فراهم ساخت.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

محسن رضایی: ۱۵۰ نفر سرمایه مردم را در بورس به یغما بردند

ش فوریه 13 , 2021
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: فضای مجازی بخش مهمی از اقتصاد کشور است و نقش مهم در نظام عرضه دارد و عامل مؤثر بر تحول فرایند تولید و قیمت گذاری کالا و خدمات است. محسن رضایی در دیدار با فرماندهان و فعالان سایبری سپاه خراسان رضوی با تبریک حلول […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000