مسعود پزشکیان: چرا بعد از ۴۲ سال به اینجا رسیدیم

سیاسی/ سیاست داخلی 6028206f753ed_2021-02-13_22-24 «مسعود پزشکیان»، نماینده‌ی چهار دوره‌ی مجلس گفت: ما انقلاب کرده بودیم و تعدادی از آدم‌های متخصص را اخراج کرده بودیم و خودمان هم توانایی لازم را نداشتیم.

«مسعود پزشکیان» از معدود اصلاح‌طلبانی بود که در دور یازدهم به مجلس راه یافت. او پیش از این تجربه‌ی وزارت در دولت خاتمی و نائب رئیسی مجلس دهم را در کارنامه‌ی خود دارد.

پزشکیان در گفت‌وگویی گفت:

حرف خوب زدن خیلی ساده است ولی آن را اجرا کردن به این سادگی نیست. ما ۴۲ سال پیش انقلاب کردیم و گفتیم اگر مملکت دست ما بیافتد آن‌چنان کارها می‌کنیم. الان بعد از ۴۲ سال به اینجا رسیده‌ایم. مدام می‌گوییم چرا بردند و خوردند و فساد شد. به این دلیل که ما بدون آنکه خودمان را بشناسیم از ایده‌آل‌ها حرف زدیم. ما باید با شناخت نیروی انسانی و توانایی‌های خود برنامه می‌دادیم نه اینکه بدون اینها همین‌طور حرف ایده‌آل بزنیم. معلوم است که نمی‌شود.

نمی‌دانم اگر به زمان انقلاب برگردم چه کارهایی را نمی‌کنم اما می‌دانم من هر کاری کردم تلاش کردم بر اساس داده‌های علمی باشد. زمان انقلاب کاره‌ای نبودم. من یک دانشجو بودم که انقلاب شد. بعد از آن جنگ شد و بر اساس وظیفه به جبهه رفتیم. بعد دوباره درس‌خواندن را ادامه دادم.

بعد از آن هم هرجا که نیاز بود به‌اندازه‌ی توانایی‌ام تلاش کردم. خیلی جاها اشتباهاتی هم که کردیم به‌خاطر نبود افراد متخصص بود. کسی نبود که جای ما کار کند. اگر افراد متخصص بودند اوضاع بهتر می‌شد. ولی ما انقلاب کرده بودیم و تعدادی از آدم‌های متخصص را اخراج کرده بودیم و خودمان هم توانایی لازم را نداشتیم. تا جایی که ممکن بود هم در کارهایی که بلد نبودم سعی کردم که دخالت یا مدیریت نکنم.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

حمام کردن کارگر شرکت لبنیاتی در وان شیر/ ویدئو

ش فوریه 13 , 2021
دو کارگر یک شرکت لبنیاتی در ترکیه که وان حمام را با شیر پر کرده و در آن استحمام کرده بودند در پی واکنش‌های گسترده مخاطبان توسط پلیس دستگیر شدند. ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی از دو کارگری که در یک شرکت لبنیاتی کار می‌کردند، منتشر شده است که نشان می‌دهد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000