حضور خاتمی در اولین جلسه نهاد اجماع ساز /بهزاد نبوی رئیس می‌شود

سیاسی/ انتخابات 6027ec96166b2_6027ec96166b5 دبیرکل حزب پیشرو اصلاحات گفت: «بهزاد نبوی» احتمالاً به عنوان رئیس جبهه اصلاح‌طلبان تعیین می‌شود.

علی صوفی از تشکیل جلسه اعضای نهاد اجماع ساز [جبهه اصلاح طلبان] در حسینیه جماران خبر داد و گفت: اولین جلسه جبهه اصلاح طلبان که قبلاً به نام شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاحات فعال بود فردا با حضور رئیس دولت اصلاحات برگزار می‌شود اما دستور کار مشخصی برای این جلسه وجود ندارد.

وی درباره انتخاب رئیس جبهه اصلاح طلبان، بیان کرد: رئیس جبهه اصلاح طلبان در اولین جلسه بعد از جلسه‌ای که فردا برگزار می‌شود، تعیین خواهد شد؛ تاریخ جلسه بعدی هنوز مشخص نیست. همچنین در مورد ترکیب هیئت رئیسه این نهاد هنوز چیزی قطعی نشده است.

دبیر کل حزب پیشرو اصلاحات درباره اینکه چرا رئیس جبهه اصلاح طلبان تاکنون انتخاب نشده است؟، تصریح کرد: این انتخاب برای اصلاحات دیر نیست، چراکه قبل از ثبت‌نام کاندیداها و تأیید صلاحیت‌ها، انتخاب نامزد برای اصلاح‌طلبان موضوعیتی ندارد از این رو اجماع سازی بعد از تأیید صلاحیت کاندیداها خواهد بود.

صوفی، نفوذ حزب کارگزاران در انتخاب ریاست نهاد اجماع‌ساز را رد کرد و گفت: در جلسه فردا و جلسه رأی‌گیری همه احزاب حضور دارند که یکی از آنها حزب کارگزاران است.

حضور خاتمی در اولین جلسه نهاد اجماع ساز /بهزاد نبوی رئیس می شود

وی با بیان اینکه احتمالاً «بهزاد نبوی» به عنوان رئیس نهاد اجماع‌ساز انتخاب می‌شود، اظهار داشت: دست‌اندرکاران اجرایی او را قبول دارند و «نبوی» هم در بین اعضا برای پیروزی شانس خوبی دارد.

دبیرکل حزب پیشرو اصلاحات در عین حال تاکید کرد: هنوز کاندیدا شدن هیچ‌یک از افراد مشخص نیست. ابتدا باید کسانی که کاندیدای ریاست نهاد اجماع‌ساز هستند مشخص شود، از بین آنها یک نفر از طریق رأی گیری انتخاب می‌شود. سپس نوبت به انتخاب نایب رئیس، کارگروه‌ها و رؤسای کارگره‌ها می‌رسد.

صوفی همچنین از معرفی کاندیدهای احتمالی جریان اصلاحات برای انتخابات ریاست‌جمهوری امتناع کرد و گفت: در حال حاضر اعلام داوطلبان انتخابات مقدور نیست و اگر مقدور هم باشد بنده نام نمی‌برم، چراکه حقی برای اشخاص نام‌برده ایجاد می‌شود و ممکن است حق دیگران تضییع شود. هنوز هیچ چیز مشخص نیست و مردم همه‌چیز را تعیین می‌کنند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

مجلس لغو دیدار قالیباف با پوتین را گردن وزارت خارجه انداخت

ش فوریه 13 , 2021
سیاسی/ سیاست خارجی سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت: سفر رئیس‌ مجلس به روسیه بر اساس همان پروتکل دیپلماتیک که از قبل بود، انجام شد اما چون وزارت خارجه نتوانست هماهنگی مناسب را به عمل آورد، نامه به رئیس مجلس دومای روسیه تحویل داده شد. البته هماهنگی قبلی در این زمینه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000